طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه

اکنون شما یک داروخانه موفق در منطقه خود محسوب می شوید. و شاید تا مدت ها همین منوال باشد. اما به نظر شما این یک امر همیشگی و مداوم است؟ شاید همین فردا یک رقیب قدرتمندتر از شما در همسایگی شما شروع به کار کند. آنوقت دیگر کار از کار گذشته است. 

از طرفی با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن مردم به سمت خرید و سفارش آنلاین این امکان وجود دارد که مشتریان شما به خاطر راحت بودن و در دسترس بودن سایت های داروخانه موجود در شهر شما دیگر ترجیح دهند خرید اینترنتی انجام دهند. 

در ادامه ما به شما خواهیم گفت راه حل پیشگیری از این اتفاقات چیست؟

طراحی سایت داروخانه
طراحی سایت داروخانه

هدف از راه اندازی سایت داروخانه

همیشه پاسخگویی درست به نیاز و سلیقه مشتریان ما را در مسیر پیشرفت قرار می دهد. همچنین لازم است با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی و روی آوردن مردم به این سو ما نیز در این مسیر وارد شویم تا از رقبا جا نمانیم. هدف از طراحی سایت داروخانه اراپه خدمات بهتر و آسایش بیشتر مشتریان در هنگام خرید از داروخانه ماست.

اما صرفا طراحی یک سایت دلیل بر ورود ما به بازار فروش اینترنتی نیست. اینکه بتوانیم کاربران خود را به سایت جذب کنیم و همچنین در این فضا به خوبی دیده شویم اصل مهم تری است.

در نهایت این گوگل است که با توجه به جایگاهی که به ما می دهد به ما می گوید که ما در این فضا موفق هستیم یا نه. 

 

امکانات سایت داروخانه

یک دسته از مشتریان داروخانه ها به منظور خرید محصولات بهداشتی و یا خرید داروهای بدون نسخه به داروخانه ها مراجعه می کنند. این دسته از افراد حجم بزرگی از مشتریان را تشکیل می دهند. اگر امکان فروش اینترنتی داروهای بی نسخه و لوازم بهداشتی در طراحی وب سایت داروخانه فراهم شود بسیاری از مشتریان به جای مراجعه به داروخانه از طریق اینترنت اقدام به خرید دارو یا لوازم بهداشتی می نمایند. برای اینکه این امکان را در وب سایت خود فراهم کنید نیاز است از درگاه های پرداخت بانکی بهره برده و برای دریافت مبلغ خرید از آن ها استفاده نمایید.
یکی از امکاناتی که می تواند در طراحی وب سایت داروخانه بسیار موثر باشد، امکان جستجوی دارو توسط مشتری است. در بسیاری از موارد بیماری با تحمل مشکلات پیرامون رفت و آمد اجباری به داروخانه، با عدم موجود بودن دارو در داروخانه مواجه می شود. برای حل این منظور این ویژگی به کار برده می شود و بسیار کاربردی و موثر است. با وجود چنین امکانی بیمار قادر خواهد بود داروی مورد نیاز خود را در سایت جستجو کرده و در صورتی که بدون نسخه باشد به صورت اینترنتی آن را خریداری نماید. در صورتی هم که دارو فقط با نسخه قابل تحویل بود با اطمینان از اینکه داروی مورد نظر در داروخانه موجود است به داروخانه مراجعه می کند.

ارائه توضیح در مورد داروها می تواند بسیار مفید باشد و بیماران را با هر یک از دارو ها آشنا سازد. همچنین با بیان موارد استفاده می توان از استفاده بی مورد داروها در بسیاری از موارد جلوگیری کرد. ضمن آن که آشنایی بیمار با عوارض دارو ها می تواند بسیار مفید باشد و از بروز عوارض برای برخی از افراد جلوگیری کرد. علاوه بر این مزیت ها این کار باعث شخصیت بخشیدن به سایت داروخانه و در نهایت خود داروخانه خواهد شد. با بالا رفتن اعتبار داروخانه تعداد مشتریان بالا رفته و کسب و کار داروخانه با رونق مواجه خواهد شد.

برخی از داروها قبل از تحویل به مشتری باید از ترکیب دارو های دیگر بدست آیند. معمولاً این کار بسیار زمان بر بوده و باعث می شود بیمار مدت زیادی در انتظار دریافت داروی خود در داروخانه بماند. برای چنین مواردی بهتر است سفارش به صورت اینترنتی گرفته شود و برای دریافت آن سر ساعت مقرری به دارو خانه مراجعه شود.

یکی از موثر ترین راه های تبلیغات برای داروخانه، معرفی آن از طریق وب سایت داروخانه است. بی تردید عده ای برای پیدا کردن داروخانه ای که امکانات مهمی نظیر همین امکانات اینترنتی یاد شده را داشته باشد، در اینترنت جستجو می کنند. در واقع با طراحی وب سایت داروخانه شما تبلیغ موثری برای داروخانه خود کرده اید که هم مشتریان زیادی از طریق اینترنت جذب می شوند هم با قرار دادن آدرس و موقعیت دارو خانه به کمک نقشه گوگل در طراحی سایت، عده زیادی به صورت حضوری به داروخانه مراجعه می نمایند.

تنها چند قدم تا شروع داستان فاصله داری ...

تماس با مشاورین کدینو

مشاوران ما منتظر هستند تا شما را راهنمایی کنند و بهترین پلن های پیش روی شما را معرفی کنند.
تماس با ما

عقد قرارداد طراحی وبسایت

ثبت سفارش و عقد قرارداد طراحی وب سایت طبق توافقات صورت گرفته ما بین شما و کدینو
عقد قرارداد

شروع و راه اندازی وبسایت

طراحان کدینو شروع به طراحی وب سایت شما بر اساس توافقات انجام شده می کنند.
طراحی سایت

تحویل سایت به مشتری

ارائه دمو سایت به مشتری جهت بررسی و اعمال تغییرات مورد نیاز کاربر و تحویل پروژه نهایی
تحویل سایت

قدم به قدم تا راه اندازی یک سایت داروخانه موفق...

هدف همه ما از راه اندازی یک سایت موفقیت و پیشرفت در کسب و کارمان است. اینکه یک سایت موفق در حوزه دارو و داروخانه بتوانیم راه اندازی کنیم نیازمند یک سری موارد می باشد که به طور مختصر ذکر می کنیم.

جهت مشاوره در مورد راه اندازی یک سایت داروخانه با مشاوران ما بر روی گزینه تماس با مشاورین کلیک کنید.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟