طراحی سایت فروشگاهی

خدمات طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

با کسبو کار آنلاین، جلوتر از زمان باشید...

طراحی سایت فروشگاهی برای مشاغل سنتی یک امر ضروری است. این روزها با بسته شدن گاه و بیگاه فروشگاه ها به دلایل گوناگون و روی آوردن کسب وکار های بزرگ به عرصه دیجیتال وب سایت شما تنها ویترین و شعبه کسب و کار شماست که هرگز تعطیل نمی شود

متناسب با رشد آگاهی مردم و به خصوص  متناسب با شرایط اعتماد به فروشگاه های آنلاین بهترین فرصت برای شروع و رشد روز افزون در این حوزه میباشد.طراحی این نوع سایت ها یکی از پر سفارش ترین پروژه های این حوزه میباشد که خود این امر نشان دهنده ‌ی روی آوردن مجامع مختلف به این حوزه است.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وبسایت فروشگاهی E-Commerce Website Design ‎

اگر هدف شما از طراحی وب سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، طراحی سایت اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی برای موفقیت فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما ضروری است. درست است که چنین نیازی را به هیچ وجه نمی توان با استفاده از فروشگاه سازهای آنلاین برآورده کرد زیرا طراحی بصری وب سایت شما در طراحی انحصاری سایت فروشگاهی با توجه به نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی شما و با نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق در بازار، اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئوی سایت را بسته به نوع فعالیت شما به درستی طراحی و به کار گرفته است. علاوه بر اینها، در آینده اجرای کارکردهای ویژه برای دستیابی به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی ظرفیت توسعه بیشتری خواهد داشت.

طراحی سایت فروشگاهی کدینو

طراحی ریسپانسیو فروشگاه اینترنتی

طبق آمار بازدید از وب سایت، امروزه بیشتر کار در اینترنت از طریق تلفن همراه هوشمند و تبلت انجام می شود و این میزان روز به روز در حال افزایش است. بنابراین، بدون شک تطبیق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های تلفن همراه و تبلت امروزه امری ضروری است.

بر خلاف راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با سایت ساز ها، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند را در نظر بگیرد تا ناوبری سایت به راحتی انجام شود.

همچنین یکی از مهم ترین جنبه های محبوبیت موتورهای جستجو، ویژگی طراحی وب سایت واکنش گرا ویاهمان ریسپانسیو است.به همین دلیل در طراحی وب سایت فروشگاهی ریسپانسیو بودن از واجبات هر کسب و کار آنلاینی است.

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی مستمر و خدمات پس از  پس از طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول اولیه و اهداف اصلی و برای جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است.

برخلاف خدمات برخی از همکاران، ما به ارتباط مستمر و موثر با مشتریان و پیگیری و پاسخگویی به نیازهای آنها در زمینه ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم که همواره به کیفیت توجه داشته باشیم.

ما به بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی سایت شما افتخار می کنیم.

سایت های طراحی شده توسط کدینو همیشه پشتیبانی خواهند شد تاصاحبین کسب وکارها نگران به روز رسانی ویژگی های وب سایت خود نباشند و بتوانید کسب و کار آنلاین خود را با خیال راحت توسعه دهند.

فروشگاه آنلاین با سرعت و آپتیام بالا

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت،یک اصل اساسی است، به خصوص با طراحی وبسایت فروشگاهی، انتظار می رود 24 ساعت پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما در دسترس و مفید باشد.

خرید یک هاست با کیفیت بالا با سرعت و آپ تایم بالا می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت را به معنای واقعی به شما بدهد. طراحی سایت حرفه ای، کاملا مناسب و سازگار با نیازهای کسب و کار شما از دیگر مزایای طراحی وبسایت فروشگاهی کدینو می باشد.

سئو و بهینه سازی سایت

هر کسب و کاری باید توسط مشتریان دیده شود. از سوی دیگر، با توجه به اینکه اکثر کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن موضوعات مورد علاقه خود استفاده می کنند، مهم ترین وسیله برای مشاهده آن، همین موتورهای جستجو است.

افزایش رتبه و سئو سایت فروشگاهی بسیار مهم است و بنابراین اگر به دنبال برندبرتر شدن هستید،پس ازطراحی وبسایت فروشگاهی خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید، از کارشناسان سئو کدینو کمک بگیرید.  همین حالا با متخصصان طراحی سایت  کدینودر تماس باشید و از خدمات بهینه سازی سئو سایت خود بهره مند شوید.

درآمد سایت های فروشگاهی

اگر از میزان درآمد صاحبان وب سایت اطلاع داشته باشید قطعاً به فکر یک وب سایت فروشگاهی خواهید افتاد.تجارب و این میزان درآمد مطمئناً هر کسی را ترغیب می کند تا صاحب یک وب سایت فروشگاهی شود و بتواند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برساند.

اگر صاحب کسب و کار هستید اما از درآمد خود راضی نیستید، درآمد ماهانه دیجی کالا را با کسب و کار خود مقایسه کنید. اگر نمی توانید آن مقدار درآمد ماهانه داشته باشید، تنها یک دلیل وجود دارد. دلیل اصلی این است که مردم فروشگاه را نمی بینند اما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی همه افراد این امکان را خواهند داشت که فروشگاه شما را ببینند و از شما خرید کنند و این باعث افزایش فروش شما نسبت به حالت عادی می شود.

طراحی سایت فروشگاهی
طراخی سایت فروشگاهی

مزایای وب سایت فروشگاه

با انجام طراحی سایت فروشگاهی شما این امکان را خواهید داشت که فروش خود را بررسی کنید و چرخه رفتاری مشتریان خود را  روزانه دنبال کنید و با اعمال تخفیف هایی که باعث افزایش فروش شما می شود بر فروش خود بیافزایید.

از طریق وب سایت فروشگاه می توانید پیشنهادات متنوعی مانند ارسال رایگان و کد تخفیف به مشتریان خود ارائه دهید تا مشتریان ترغیب به خرید شوند وفروش محصولات شما روز به روز بیشتر گردد.

اگر سایت فروشگاهی طراحی کرده و با رعایت اصول صحیح سئو، رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید، می توانید با خیال راحت فروشگاه فیزیکی خود را ببندید و فروش خود را به صورت آنلاین انجام دهید. اما با توجه به موارد فوق، توصیه می کنیم با فعال نگه داشتن هردو فروشگاه بر درامد خود بیافزایید.

مراحل همکاری مجموعه کدینو برای طراحی سایت فروشگاهی

4

رفع ایرادات و راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی در دامنه اصلی

3

ارائه نسخه آزمایشی طراحی سایت فروشگاهی و نظر دهی توسط مشتری

2

تایید طرح اولیه و شروع طراحی وبسایت فروشگاهی

1

گفتگو و نیاز سنجی ارائه طرح اولیه فروشگاهی اینترنتی شما

سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی

تمامی سایت‌‎های اختصاصی و نیمه‌اختصاصی طراحی شده توسط کدینو به صورت ریسپانسیو بوده و در حالت موبایل نیز نمایش صحیحی خواهد داشت.

برای افزودن محصول و گسترش دسته‌بندی محصولات برای سایت فروشگاهی شما محدودیتی وجود نخواهد داشت.

تمامی سایت‌های طراحی شده توسط تیم کدینو کاملا بر پایه سازگاری با سئو بوده ولی قطعا برای رشد سایت و قرار گرفتن در رتبه های یک گوگل نیاز به دریافت مشاوره و آنالیز سئو و سفارش خدمات سئو سایت خواهید داشت.

در فیلتر پیشرفته، محصولات براساس مشخصات فنی و ظاهری فیلتر می‌شوند تا از این طریق جستجوی دقیق‌تری در سایت انجام شود.

بله، با انتخاب نحوه ارسال کالا توسط کاربر، هزینه ارسال نیز در هزینه نهایی محاسبه خواهد شد.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و فعالسازی آن نیاز به آدرس و ارایه نحوه فعالیت دارد.

100%بله ، تیم طراحی و توسعه مجموعه کدینو امکان خرید محصول توسط مشتریان را فراهم می‌کند، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی می‌توانید پرداخت آنلاین را فعال کنید یا از درگاه‌های واسط در سایت استفاده کنید.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟