طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن های اختصاصی اندروید و IOS با بهترین فریمورک های برنامه نویسی

کدینو ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن اختصاصی و حرفه ای برای انواع استارتاپ ها ، سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی ، ادارات و… می باشد

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

خدمات طراحی اپلیکیشن

تعرفه طراحی اپلیکیشن

سفارش طراحی اپلیکیشن

داشتن سایت عالیه، ولی کافی نیست!

 قبل از توضیح طراحی اپلیکیشن اختصاصی لازم است توضیح بدهیم که برای هر کسب و کاری داشتن وب سایت یک مزیتی نسبی بزرگی محصوب میشود،اما متناسب با آمار و ارقام ارائه شده توسط مرجع های آمارسنجی استفاده مردم از اپلیکیشن های محبوب بسیار  بیشتر مورد توجه بوده است . شما میتوانید طراحی اپلیکیشن آماده یا طراحی اپلیکیشن اندروید و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به تیم فنی کدینو بسپارید

همین موضوع علت بزرگی است برای داشتن اپلیکیشن حرفه ای، مجموعه کدینو با پشتوانه متخصصین برنامه نویسی و گرافیست های  متبحر  آماده ارائه بهترین اپلیکیشن متناسب با کسب و کار شما میباشد.

چرا با وجود سایت باید اپلیکیشن هم داشته باشم؟؟

طراحی اپلیکیشن اختصصاصی

سرعت پایین

سرعت بارگذاری وطالب و لود سرور ممکن است بسته به شرایط و امکانات سخت افزاری دچار اختلال شود.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

محدودیت

ویژگی های یک سایت در نسخه موبایل به خوبی نمایش داده نمیشود و این یک محدودیت دردسر ساز است.

برگشت کم

به یاد آوری نام دامنه سایت برای مخاطب سخت استو نرخ بازگشت مخاطب کم میشود. در اپلیکیشن شما همیشه در دسترس هستید.

پایین بودن تعامل

راه سریع، آسان‌تر و ارزان‌تری برای ارسال پیام انبوه به همه کاربران وب‌سایت وجود ندارد. اما اپلیکیشن این فرصت را به شما می دهد

+:طراحی اپلیکیشن اندروید چه میزیت هایی برای من داره؟

مجموعه کد ینو فعال در حوزه طراحی اپلیکیشن اختصاصی و طراحی اپلیکیشن اندروید،از اولیت های انتخاب همگان است...

_:چنتا از مزیت های طراحی اپلیکیشن اختصاصی رو معرفی میکنیم.

بازگشت کاربر

اپلیکیشن راهی سریع برای بازدید محصولات و آفر های شما توسط مشتریان میباشد که همیشه در دسترس میباشد.

خریدی آسان

مشتریان شما با اپلیکیشن یک خرید آسان،راحت ولذت بخش را تجربه میکنند.اپلیکیشن راه حلی آسان برای خرید های سخت سایت است.

دسترسی آسان به اپ

خواندن و دیدن محصولات شما در اپلیکیشن بسیار لذت بخش تر و آسان تر میباشد.زیرا اپلیکیشن اختصاصی برای شما طراحی شده است.

فروش بیشتر

وقتی که کاربر از راه ارتباطی راضی باشدو محصولات شما کیفیت خوبی داشته باشد ،ترجیح کاربر خرید از شما و فروش بیشتر شما خواهد بود.

اپلیکیشن وردپرس

این نوع اپلیکیشن برای تبدیل وب سایت های وردپرسی غیرفروشگاهی به اپ استفاده می شود. اپ وردپرسی برروی نمایش محتوا تمرکز دارد. محتوای HTML، تصویر، متن، ویدیو و صوت در این اپلیکیشن اجرا می شود

♦شرکتی یا شخصی    ♦معرفی نمایشگاها و حوادث

♦معرفی کسب و کار   ♦راه اندازی رسانه اطلاع رسانی

♦ راه اندازی مرکز دانلودی …

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اپلیکیشن ووکامرس

این اپلیکیشن برای تبدیل سایت های فروشگاهی به اپلیکیشن با استفاده از افزونه محبوب WooCommerce می باشد.این اپلیکیشن تمامی معیارها و نیازهای فروش حرفه ای، هوشمند و آسان را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

♥ایجاد  فروشگاه بروی تلفن همراه

♥اجرای کاتالوگ دیجیتال محصولات

♥اجرای فروش  محصولات مجازی

♥ایجاد سیستم بازاریابی از خانه برای محصولات

♥ایجاد بستر برای فروش محصولات دیگران 

اپلیکیشن آگهی

این نوع اپلیکیشن همانطور که از نامش پیداست برای ساخت  پایگاه ارسال آگهی طراحی شده است. نام های آشنای این نوع اپلیکیشن دیوار و شیپور هستند. این برنامه مبتنی بر وردپرس است و با پوسته های طراحی شده توسط مجموعه کدینو به زیبایی هرچه تمام تر رسیده است.

♦ایجاد مرکز انتشار آگهی با قابلیت‌های کسب درآمد مانند بسته‌های تبلیغاتی، نردبان‌ها و بازاریابی وابسته مانند دیوار و شیپور ایجاد کنید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی

ایده یابی اولین مرحله است

در ابتدای کار طراحی اپلیکیشن اختصاصی یا طراحی اپلیکیشن اندروید لازم به ذکر است که اپلیکیشن می تواند تجارت شما را تا حد زیادی گسترش دهد و اپلیکیشن مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد، در ابتدا لازم است که ویژگی ها و مزیت های طراحی اپلیکیشن اندروید خود را با سایر اپلیکیشن های موبایل شناسایی کنید. این ویژگی ها و مزایا رشد و توسعه شما را سرعت می بخشد.

مجموعه کدینو متخصص است در پیشی گرفتن از رقیبان شما…

طراحی اپلیکیشن اختصاصی
طراحی اپلیکیشن اختصاصی

برقراری ارتباط با کدینو دومین مرحله است

اگر قصد سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید طراحی اپلیکیشن اختصاصی  را دارید باید بگوییم کهمجموعه کدینو  انتخاب مناسبی برای شماست. تیم برنامه نویسی کدینو به شما کمک می کند تا با گروهی جوان و حرفه ای در زمینه طراحی اپلیکیشن، یک اپلیکیشن حرفه ای دریافت کنید. در این بخش می توانید با تیم مشاوران کدینو تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره دقیق،مراحل بعدی را طی کنید.

پیاده سازی طرح ui،ux

پس از انتخاب طرح مورد نظر، تیم طراحی تجربه کاربری یا( تیم ui/ux )شروع به طراحی گرافیک و طراحی اپلیکیشن شما می کند. این بخش بسیار مهم است زیرا فضای کلی برنامه شما را نشان می دهد. تیم کدینو  پس از طراحی جلسه ای چه به صورت حضوری چه به صورت غیر حضوری با شما برگزار می کند تا در صورت رضایت، طراحی اپلیکیشن را نهایی کنند، شما می توانید تغییرات ایده آل خود را در این قسمت ویرایش نمایید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی
طراحی اپلیکیشن اختصاصی

پرداخت هزینه

پرداخت هزینه طراحی و اجرای اپلییکیشن اختصاصی و طراحی اپلیکیشن آماده به گونه ای است که میتوانید یک سوم  کل هزینه را در هنگام عقد قرار داد،یک سوم دیگر را هنگام مشاهده‌ی دمو اپلیکیشن و مابقی باقی مانده را هنگام اتمام کار پرداخت نمایید. 

این چنین هم کارفرمای در اطلاع کار های صورت گرفته قرار میگیرد و هم مجموعه کدینو  وفاداری بیش از پیشی را برای شما  به ارمغان می آورد .

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی کدینو، نرم افزار را با توجه به ظاهر و جزئیات آن طراحی می کند و سپس روابط بین ارکان و اجزای اپلیکیشن  را مشخص می کند و شروع به نوشتن API نرم افزار می کند تا نرم افزار پویا و داینامیک شود. توسعه دهندگان فرانت اند کدینو  نیز در این قسمت ظاهر اپلیکیشن را کدنویسی می کنند، همچنین می توانید با هماهنگی تیم برنامه نویسی کدینو هرگونه ایده یا تغییر را در این قسمت پیاده سازی کنید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی
طراحی اپلیکیشن اختصاصی

تحویل اپلیکیشن

پس از اتمام مراحل برنامه نویسی، سرتیم طراحی اپلیکیشن اختصاصی کدینو با شما تماس گرفته و جلسه ای را برای تحویل و تست اپلیکیشن با شما ترتیب می دهد. بعد از جلسه اپلیکیشن مورد نیاز به شما تحویل داده و می توانید اپلیکیشن خود را تست و دیباگ کنید، پس از تست و رفع اشکال اپلیکیشن، در صورت تمایل به هرگونه تغییر یا ویژگی، تغییر و غیره را اضافه کنید. می توانید  جلسه ای دیگر را تعیین و درخواست خود را ارائه دهید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی کدینو

خدمات ویژه طراحی اپلیکیشن اختصاصی

پشتیبانی 1ساله رایگان

مشاوره‌ی رایگان

رابطه‌ی کاربری ویژه

.

امنیت اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن نیتیو

طراحی‌اپلیکیشن‌ غیرنیتیو

زبان های برنامه نویسی مطرح در طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید

جاوا: یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. سیستم عامل اندروید نیز بر اساس همین زبان است. به همین دلیل است که گوگل بیش از همه از اندروید پشتیبانی می کند. از آنجایی که این زبان برای یادگیری ساخت اپلیکیشن موبایل بهترین محسوب می شود، برنامه های آن بر روی پلتفرم های اندروید قابل اجرا هستند.
پایتون: زبانی پیشرفته و محبوب که برای داده های علمی و به دور از هرگونه پیچیدگی استفاده می شود
بیسیک: به عبارتی بهترین زبان برنامه نویسی در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید است که سادگی آن مهمترین ویژگی آن است.
کورونا: این زبان ساده اما قدرت کنترل خوبی دارد و کدنویسی با آن در برخی موارد راحت تر از جاوا است.

کاتلین: این زبان به نوعی نقاط ضعف زبان جاوا را پوشش می داد و مدت زمان پردازش هایی را که برای مدت طولانی در جاوا اجرا می شد کاهش می داد.

فون گپ: با استفاده از این زبان امکان طراحی اپلیکیشن موبایل بدون دانستن سایر زبان های اندروید وجود دارد.اگرچه این زبان مانند وب کار می کند، اما در نتیجه یک برنامه اندروید ایجاد می کند.

طراحی اپلیکیشن iOS

سوئیفت: این زبان برنامه نویسی حدود 7 سال پیش تولید و معرفی شد که در این بین به روز رسانی های زیادی را به خود دیده است. نکته مهم این است که گوگل می خواهد به جای جاوا از سوئیفت استفاده کند. این خبر خوبی برای جاوا نخواهد بود.

سی شارپ :این برنامه از شرکت مایکروسافت شامل قالب های بسیاری است و در طراحی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن های iOS کاربرد دارد.

پی اچ پی : این برنامه حدود 26 سال پیش نوشته شده و از متن باز استفاده می کند. اگرچه برای اولین بار برای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار گرفت، اما اکنون در زمینه برنامه های موبایل برای اندروید و iOS نیز استفاده می شود.

سی پلاس پلاس :این برنامه از زبان C گرفته شده و تقریباً مشابه آن است. با آن می توانید یک اپلیکیشن موبایل بسازید وعلاوه بر این، از زبان C کاملتر است.

HTML:این زبان برنامه نویسی پنجمین نسخه HTML است و کاربردهای مختلفی دارد. می توانید با استفاده از ترکیب جاوا و CSS یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنید. HTML5 می تواند بر روی همه دستگاه ها اجرا شود.

جاوا اسکریپت : از این زبان برای طراحی صفحات وب استفاده می شود.همچنین می توان از آن برای ایجاد یک اپلیکیشن موبایل از طریق پلتفرم های مختلف استفاده کرد. اگر برنامه ای با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شود، دیگر نیازی به کدنویسی جداگانه ندارد. تزیین چندگانه یکی دیگر از ویژگی های جاوا اسکریپت است.

یک اپلیکیشن حرفه ای باید چه مشخصه هایی داشته باشه ؟

سرعت و سادگی: از آنجایی که کاربران تحمل بسیار پایینی دارند، باید بتوانند در سریع ترین زمان ممکن با برنامه تعامل داشته باشند و از آن استفاده کنند. هر گونه پیچیدگی که باعث کاهش سرعت استفاده از برنامه شود، یک نکته منفی است، در عوض، سادگی و وضوح رابط کاربری به عنوان یک مزیت برای برنامه های حرفه ای تلقی می شود.

 سرعت نصب:سرعت نصب برنامه نیز یک پارامتر مهم برای حفظ یا از دست دادن کاربران در نظر گرفته می شود.

امنیت: این موضوع اغلب به عنوان یکی از مهم ترین پارامترهای اندازه گیری یک اپلیکیشن به خصوص در اپلیکیشن هایی که می توان به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داشت در نظر گرفته می شود و این موضوع اهمیت دو چندان می یابد. با این حال، همه  نقاط آسیب پذیری های امنیتی قبل از انتشار نسخه نهایی پیدا  نمی شوند و به تدریج در به روز رسانی ها کشف و رفع می شوند. اما انتظار می رود مهم ترین اقدامات امنیتی تا مرحله آزمایش قبل از انتشار رعایت شود.

آپشن جستجو: قابلیت جستجو یکی از مهم ترین مواردی است که بسیاری از طراحان اپلیکیشن از آن غافل هستند.

انعطاف پذیری چیدمان :سفارشی سازی که به هر کاربر اجازه می دهد اپلیکیشن را مطابق با سلیقه و نیاز خود شخصی سازی کند، یکی از پارامترهای کلیدی برای جذاب کردن اپلیکیشن برای کاربران است.

حجم برنامه : حجم برنامه مناسب نه تنها سرعت را افزایش می دهد، بلکه عامل مهمی در تصمیم کاربر برای نصب یا حذف برنامه است.

دیگر حوزه های طراحی اپلیکیشن اختصاصی کدینو...

تیم کدینو با تکیه بر دانش فنی و کاربردی خود اقدام به طراحی انواع اپلیکیشن موبایل بر روی پلتفرم های اندروید و آی او اس کرده است که دارای نمونه کارهای تخصصی بسیاری در این زمینه می باشد. شما می توانید با خیال راحت پروژه نرم افزاری موبایل خود را طراحی کنید. این کار را به گروه کدینو بسپارید،مجموعه کدینو با تجربه طراحی کافی، متخصص در طراحی سایت،طراحی ربات تلگرامی،طراحی اپلیکیشن اختصاصی،سئو و پشتیبانی سایت ها و اپلیکیشن های هموطنان عزیز آماده همکاری با افراد حقیقی و حقوقی میباشد.

6 نظر برای "طراحی اپلیکیشن اختصاصی + هزینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی در 1402"

  1. من با کدینو خیلی کار کردم و سفارش طراحی سایت داشتم ازشون . واقعا کارشون بی نظیره و حرف نداره انصافا . من راضیم واقعا از تیم کدینو

  2. codeino.com کدینو سایت خیلی خوبیه . بیشتر برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی یا طراحی اپلیکیشن اندروید و ربات تلگرام من به این سایت سر میزنم . چون چند تا پروژه سفارش دادم خیلی خوب انجام دادن . ولی یه انتقاد دارم اونم ابنه که هاست ارائه نمیدید و باید برم از جای دیگه برا سایتم هاست بگیرم

  3. سلام . بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید چی هستش به نظرتون ؟ ممنون میشم با جزئیات و دقیق بگین بهم

  4. من سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید داشتم برای رستورانم . شما میتونین انجام بدین ؟ چقدر هزینه طراحی اپلیکیشن رستوران هستش ؟

  5. سلام . شما دوره اموزش برنامه نویسی اندروید هم برگزار میکنید ؟ اگر برگزار میکنید هزینه اموزش برنامه نویسی چقدر هستش هر جلسه ؟ و تعداد جلساتش رو هم بگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟