ربات ارسال فایل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی ربات ارسال فایل

با وجود این که حجم اینترنت دراین روز‌ها محدود است و اغلب مواردی که جابه جا می‌کنیم به شدت از نظر حجم اطلاعاتی بالا است، باید یک سری ابزار فراهم شود که در این شرایط با استفاده از آن‌ها از مقدار حجم مصرفی صرفه جویی کرد واین ابزار مهم بین کاربران موضوع بسیار مهمی است که نباید نادیده‌اش گرفت. از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت کرده و استفاده‌های متعدد از شبکه‌های اجتماعی، مثل تلگرام وربات‌های تلگرام روز به روز رشد می‌کند و طرفداران بیشتری پیدا می‌کند باعث شده این فضا هرروز شکل و رنگ تازه‌ای به خود بگیرد و دسترسی به مسائل مختلف را راحت‌تر کند.

ربات‌های تلگرام نه تنها می‌توانند پیام‌های متنی ارسال و دریافت کنند، بلکه می‌توانند انواع پیام‌های دیگر مانند عکس و ویدیو را نیز ارسال کنند. این شامل مدیریت فایل‌هایی است که به پیام‌ها پیوست شده‌اند. از این رو می‌توان گفت که امروزه به کارگیری ربات‌های ارسال فایل بین کاربران زیاد شده که درامور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما میتوانید باتوجه به نوع استفاده خود این ربات را به کارگیری کنید ، حتما به این موضوع برخورده اید که به خواهید فایلی را ارسال کنید ولی به دلیل حجم زیاد قادر به ارسال نباشید و شاید در ارسال فیلم یا عکسی به دلیل الگریتم های خاص کیفیت عکس یا فیلم شما کاهش پیدا کند. مشا میتوانید به کمک تیم کودینو ربات دلخواه خودتان را در این زمینه پیاده ساری کنید.

همچنین مطالعه کنید

طراحی ربات ورزشی
ربات ارسال فایل

ویژگی های ربات ارسال فایل

  • ارسال فایل به ربات و دریافت کد url
  • آپلود فیلم و عکس بدون افت کیفیت
  • کاهش دهنده حجم فایل هایی که از نظر الگریتم های تلگرام حجم بالایی دارند
به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد