طراحی اپلیکیشن بیمه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی اپلیکیشن بیمه

با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی مردم به فضای مجازی و افزایش کاربری از گوشی‌های هوشمند، طراحی اپلیکیشن بیمه نقش ویژه‌ای در زندگی مردم دارد به طوری که می‌توان هر گونه خدماتی را بدون نیاز به حضور فیزیکی و با سهولت کامل و به صورت آنلاین دریافت کرد.

طراحی اپلیکیشن بیمه
اهمیت طراحی اپلیکیشن بیمه

از جمله اهمیت‌های خدمات دادن بیمه در اپلیلکیشن‌های بیمه بشکل آنلاین، پاسخگویی و ارائه خدمات آنلاین بصورت مداوم و در دسترس بودن کلیه خدمات می‌باشد. باراحی اپلیکیشن بیمه برای کمپانی‌های بیمه می‌توان موجب ترقی فعالیت و افزایش درآمد شرکت شوید و از رقیبان خود جلو بزنید.

قابلیت های اپلیکیشن بیمه
  1. قابلیت ثبت نام برای کاربران
  2. قابلیت بهسازی پنل کاربری
  3. قابلیت شناسایی خدمات بیمه و حق بیمه
  4. دارای پنل مدیریت حرفه‌ای و گرافیکی
  5. قابلیت اجرا شدن در سیستم عامل اندروید و IOS
  6. قابلیت اتصال به درگاه‌های پرداخت آنلاین
  7. قابلیت تسویه اقساط بیمه
  8. قابلیت ایجاد محیط‌های آنلاین جهت جذب پرسنل جدید
  9. امکان راه اندازی کلیه امکانات مورد نیاز برای کارگزاری بیمه
  10. قابلیت شخصی‌سازی برای فروش و بازاریابی بیمه
  11. کیفیت ایده آل در طراحی و قابل توسعه
  12. قابلیت سفارش‌گیری در شبکه‌های اجتماعی
  13. ارائه قوانین بیمه و معرفی انواع بیمه‌ها و استعلام آنلاین بیمه ها
طراحی اپلیکیشن بیمه
طراحی اپلیکیشن بیمه چه تاثیری دارد؟

هدف از طراحی اپلیکیشن بیمه، ایجاد یک ابزار دائمی جهت افزایش مشتریان، توسئه شغلی و راحتی در ارائه خدمات است تا به افزایش سودهی بیمه و بیمه گذاری ها ختم شود. این نکته را بدانید که با طراحی اپلیکیشن بیمه، خدمات شما با با انجام یک عملیات کوچک از طریق تلفن همراه امکان پذیر است؛ بنابراین در هر زمان از شبانه روز و در هر محیطی به کارگیری از آن میسر است و محدودیتی در ارائه خدمات نخواهید داشت.

چند مورد از مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه

اپلیکیشن بیمه ازآنجایی که از اسمش معلوم است جهت کلیه فعالان در حوزه بیمه کارایی دارد.

  • سرعت بخشیدن در روند کار
  • آسانی در اطلاع رسانی ها،
  • راحتی در معرفی خدمات و ارائه آنها
  • تسهیل شدن مدیریت مشتریان و کاهش هزینه‌ها
نکته مهم در تهیه اپلیکیشن بیمه

باید بدانید که جهت طراحی اپلیکیشن بیمه باید مطالب اصولی مهمی را در نظر داشته باشید و توجه کنید که طراحی یک اپلیکیشن بیمه پیشرفته سلسله مراتبی زمان بر است. اگر نیاز فوری به طراحی اپلیکیشن بیمه دارید و یا اگر بودجه ملی برای شما درمطرح است و قسد دارید با نازل‌ترین قیمت‌ها صاحب اپلیکیشن بیمه برای خود شوید از جمله راهکارهای ایده ال برای شما کاربری از اپلیکیشن‌های بیمه آماده است که با صرف کمترین زمان طراحی اپلیکیشن را برای شما میسر می‌سازد.

طراحی اپلیکیشن بیمه
امکانات پنل مدیریتی اپلیکیشن بیمه به شرح زیر است
  1. ابزار تحویل و تحول گزارش مدیر سازمان
  2. کنترل اطلاعات کارمندان
  3. ارسال گزارش از عملکرد کارمندان
  4. راهبری میزان دسترسی کارمندان به بخش‌های برنامه
  5. در یافت مستقیم پیشنهادات مشتربان
اهمیت طراحی اپلیکیشن بیمه

با افزایش استفاده موردم از تلفن‌های هموشمند و همچنین دسترسی وسیع آنها به اپایکیشن‌های موبایل روش کار بیشتر کسب و کارها تغییر کرده است. سازمان‌های بیمه از جمله کسب و کار‌هایی است که با آنلاین شدن خدمات کسب و کار آنها با درخواست زیادی همراه شده است. خدمات بیمه در برنامه‌های موبایلی بیمه به صورت آنلاین ارائه می‌شود که در هر ساعت از شبانه روز در دسترس قرار می‌گیرند. سهولت در جابجایی تلفن‌های هوشمند به تشویق کاربران در استفاده از این خدمات اثر زیادی دارد. اگر می‌خواهید برای اداره بیمه خود اپلیکیشن بیمه داشته باشید اول از موقعیت کسب و کار خود اطلاعات کسب کرده و بعد تصمیم به اقدام بگیرید.

امروزه بیشتر کاربران می‌خواهند کارهای خود را به شکل آنلاین انجام دهند. هیچ استثنایی هم در زمینه خدمات شرکت‌های بیمه‌ای وجود ندارد. طراحی اپلیکیشن بیمه کاری مهم به حساب می‌آید، به این دلیل که همواره مردم خدمات بی‌دردسر و سریع‌تر را انتخاب می‌کنند. طبق آمار، ۴۰ درصد از کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، از خدمات بیمه آنلاین استفاده می‌کنند. مشتریان تقریبا عادت دارند همه چیز را درتلفن‌های هوشمندشان بخرند و استثنایی در مورد خدمات بیمه وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از بین رقیبان خودبهترین عملکرد را داشته باشید باید هرچه سریعتر به فکرطراحی اپلیکیشن بیمه برای شرکت خود باشید.

طراحی اپلیکیشن بیمه
فواید ساخت اپلیکیشن بیمه برای شرکت های بزرگ
  1. ارتقای ارزش سازمان
  2. شیوه های سریع اشتراک خدمات
  3. خدمات مشاوره ای بیمه
  4. پیگیری به صورت(live)
  5. مفروضات فراگیر سازمان بیمه
  6. اعلان به کاربر برای اخبار بیمه
1- ارتقای ارزش سازمان

از جمله فواید طراحی اپلیکیشن بیمه، تاسیس برندینگ جهت برپایی یک کسب و کار است. با طراحی یک اپلیکیشن بیمه پیشرفته، رتبه و اعتبار سازمان بیمه خود را محبوبتر کنید و نسبت به رقیبان جلو بزنید.

2- شیوه‌های سریع اشتراک خدمات

از بهترین مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه وصول سریع خدمات بیمه‌ای همراه با مشاوره است. سهولت استفاده کاربران فقط با چند حرکت از محبوبیت خوب اپلیکیشن بیمه است

3-خدمات مشاوره‌ای بیمه

درزندگی‌های امروزی به دلیل کمبود زمان، امکان مراجعه حضوری به شرکت بیمه میسر نیست.از این جهت با مشاوره آنلاین می‌توان راهکار حرفه‌ای‌تری در مورد انواع خدمات بیمه دریافت کرد. ارتباط آنلاین می‌تواند متنی، صوتی و تصویری باشد.

4- پیگیری به صورت(live)

در نرم‌افزار بیمه یک مزیت موقعیت یاب جغرافیایی وجود دارد که برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می‌شود. تا مخاطب بتواند نماینده خود را به محل مورد نظر فرابخواند و داده‌های جامعی از خدمات مورد نیاز را کسب کند.

5- مفروضات فراگیر سازمان بیمه

در اپلیکیشن بیمه کلیه اطلاعات مربوط با سازمان‌های بزرگ بیمه وجود دارد. با چند کلیک ساده می‌توان کلیه اطلاعات مرتبط به سازمان بیمه مثل محل استقرار دفتر، شعب بیمه، شماره تلفن و… را دریافت کرد.

6- اعلان به کاربر برای اخبار بیمه

یکی از مزیت‌های شگفت انگیز در طراحی اپلیکیشن بیمه ارسال نوتیفیکیشن و اعلان‌هایی راجب به تاریخ تمدید بیمه، تخفیفات و بروشور‌ها در برنامه است. این اطلاعات جهت آگاهی مشتریان در تلفن هوشمند بسیار کار آمد است.

طراحی اپلیکیشن بیمه
کاربرد اپلیکیشن بیمه برای کار فرمایان
  • کلیه مراحل کاری مشتری را سفارشی می‌کند
  • دسترسی به داده‌های جامع در رابطه با سازمان‌های بیمه
  • ترغیب کاربران جدید و افزایش دریافت بازخورد
  • پیوستگی همیشگی در تمام ساعات با مشتریان
  • پیشنهادات شگفت انگیز کارفرما به هر مشتری
  • سهولت در تنظیمات قرار داد بیمه
سهولت در رائه خدمات به مشتری با طراحی اپلیکیشن بیمه

طراحی اپلیکیشن بیمه با این که موجب سهولت در زندگی مخاطبان می‌شود بلکه موجب صرفه جویی در وقت کارمندان بیمه می‌شود و قادرند ارباب رجوع بیشتری را جذب کنند. مانند این که یک مشتری سازمان بیمه می‌تواند تصاویر هوادث خودروی خود را برای شرکت بیمه فرستد و درخواسف پوشش بیمه داشته باشد. اینکار سبب صرفه جویی در زمان خواهد شد. اینچنین است که با راه اندازی اپلیکیشن بیمه مشتریان قادرند با سهولت کامل به خدمات شرکت بیمه دستیابی داشته باشند و به خوبی تصمیم بگیرند کدام بیمه را انتخاب کنند.

طراحی اپلیکیشن بیمه جانشین سیستم قدیمی

وقتی که مشتری تازه اقدام به ثبت نام می‌کند، پنل کاربری باید یک اطلاعات کاملی از فرد بیمه شده در اختیار مشتری قرار دهد. همینطور اسناد بلند بالا جهت خواندن از حوصله کاربر خارج است. اما با طراحی اپلیکیشن بیمه مخاطب می‌تواند خط مشی‌ها را به صورت آنلاین ببیند. سیستم خبرسانی کاربر، سیستم پرداخت و چت آنلاین از قابلیت‌های محبوب در جلب رضایت مشتری می‌باشد.

بهبود فرایند کاری با ساخت اپلیکیشن بیمه

با نصب اپلیکیشن موبایل بیمه کارفرمایان شرکت بیمه قادرند در هر زمان از شبانه روز و در ۷ روز هفته به شرکت بیمه لینک شوند و یا حتی در مواقعی که در تعطیلات یا مسافرت کارهای مشتری را انجام دهند. با ساخت اپلیکیشن بیمه قادرند به اتوماسیون نیروی فروش وصل شده و با مخاطبین به صورت کارامد ارتباط برقرار کنند. همینطور ارائه هزینه خدمات به صورت سریع یکراهکار هوشمندانه جهت جذب مشتری است. اینکار از نگرش رقابت مزیت قابل توجهی برای سازمان‌های بیمه دارد. طراحی اپلیکیشن بیمه استفاده ی‌زیادی مختص شرکت‌های بیمه، نمایندگان بیمه و مشتریان دارد.

طراحی اپلیکیشن بیمه برای تجربه زندگی در حال حرکت

در زندگی‌های حالا که زمان اهمیت فراوانی دارد نیاز به طراحی اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند جهت ترسریع بخشیدن به کارها و رسیدن به بقیه کار‌های روزمره داریم. طراحی اپلیکیشن بیمه برای زندگی امروزی کاری بسیار بازم است. با اپلیکیشن بیمه این توانایی را دارید فعالیت‌های بسیاری را به شکل برخط تحت اختیار مشتریان قرار دهید. گزارشات آنلاین، رسیدگی به خسارات، پرداخت خسارات مشتری، پرداخت بیمه نامه، تبادل بیمه نامه و این که دیدن از هزینه بیمه نامه‌ها از کارهای اصلی اپلیکیشن‌های بیمه هستند.

در نتیجه

در این پست به تمام نکات لازم در مورد طراحی اپلیکیشن بیمه پرداختیم و از تمام جنبه‌های کاربردی اعم از مزایا، ویژگی‌ها، امکانات و نقش آن در زندگی مردم برای تسهیل در دریافت فرایند خدمات بیمه از سوی کارفرمایان پرداختیم. درکل اپلیکیشن بیمه از دو جهت مشتری و کارفرما، هردو گروه سود می‌برند چون که یک تعامل دوطرفه است که به صورت برد برد در میان این دو گروه نقش ایفا می‌کند.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد