طراحی سایت خبری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی سایت خبری

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی شکل خبررسانی ها تغییر کرده است و کمتر کسی از روزنامه ها و مجلات اخبار را دریافت میکندو به همین دلیل ناشران روزنامه ها و مجلات برای آن که بتوانند با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتالی امروز باقی بمانند و کسب و کار خود را رونق بخشند نیاز دارند از وبسایت های خبری برای خبررسانی به مردم استفاده کنند، به همین دلیل به طراحی سایت خبری نیازمندیم.

هدف از طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری، گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاع‌رسانی به افراد می‌باشد که دراین‌بین چگونگی نمایش اخبار، به‌روزترین اخبار، نحوه آرشیو اخبار از نکات مهم در طراحی سایت خبری بشمار می‌آید. همچنین نوع قالب، نحوه‌ی کد نویسی و همچنین با توجه به سرور آن سرعت لود صفحات یک سایت خبری را تحت تأثیر قرار می‌دهد که تأخیر زیاد در لود صفحه موجب می‌شود کارکنان تمایلی به خواندن سایت خبری نشان ندهند، که این از نکات مهم طراحی سایت خبری است. اما مهم‌ترین نکته در طراحی سایت خبری مسئله‌ی دیده شدن سایت از طریق مرورگرهای مختلف و نرخ ایندکس شدن می‌باشد. چراکه وب‌سایت خبری‌ای که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده  و عملاً بدون کاربرد می‌باشد.  به‌طور خلاصه وب‌سایت خبری‌ای موفق خواهد شد که به‌صورت استاندارد و روی اصول طراحی‌شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا بتواند در نتایج گوگل رتبه‌ی بالایی را کسب کند و در صورت ثبت خبر جدید به‌سرعت توسط گوگل خوانده شود. 

امکانات یک سایت خبری چیست؟

  1. تعریف گروه‌های خبری مثل اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و موارد دیگر
  2. استفاده از گالری تصویر و ویدیو در خبرها
  3. نمایش تازه‌ترین خبرها در هر گروه خبری
  4. تعیین اولویت نمایش و مرتب‌سازی
  5. گزارش‌ها بازدید بر اساس گروه خبر ، خبر و زمان بازدید
  6. قابلیت چندزبانه بودن
  7. امکان ثبت خبرهای مرتبط باخبر
  8. قابلیت آرشیو خبر ها

مزایای سایت های خبری

هویت فعال برخی از سایت های خبری مهمترین نکته محوری در شناخت رسانه ای می باشند. گاهی خبرهای جهت دار با مفهوم سازی مثبتی در رشد و تعالی دیدگاه مخاطبین خود می کوشند. بعضی خبرها با پارادایم نوگرایی، جنبش های نوین اجتماعی را به صورت جهان مشمول به چالش می کشند.

انعکاس توسعه گرایی در بعضی از خبرهای اقتصادی، مخاطب را به افق توسعه و اقتصاد هدایت می کند. اقتصاد حول محور اطلاعات صنعتی در سایت های خبری مدام در حال انتشار است.

دنیا روزانه با اتفاقات خوب و بد خبری روبروست. مثل ناآرامی های سیاسی و نابرابری های اجتماعی. رسانه های خبرساز هر روز در امواج خبرهای سیاسی در حرکتند.

سایت های خبری سهم فرهنگی مخاطب را هم نادیده نمی گیرند. فرهنگ عنصر محوری رشد و تعالی مخاطب است. دگرگونی بنیادی فرهنگ در «انقلاب اینترنتی»کاملاً مشهود است. واحد فرهنگی در سایت های خبری شکوفایی چشمگیری داشته است. سایت های خبری دامنه تولیدات فرهنگی و اطلاعات را بسط می دهند.

نتیجه

مواردی که در بالا عنوان شدند از مهم‌ترین ویژگی‌های یک وب‌سایت خبری خوب و معتبر هستند. اگر وب سایتی به غیر از موارد ذکر شده، از امکان تحلیل خبر نیز برخوردار باشد، متخصصان حوزه‌های مختلف را نیز به عنوان کاربران همیشگی، به سمت خود جذب می‌کند.

وب‌سایت خبری و تحلیلی تفاهم آنلاین، علاوه بر انتشار اخبار به‌روز در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و… به صورت تخصصی نیز اخبار حوزه‌های مختلف را تحلیل و بررسی می‌کند. همچنین نکته‌ی جالب و حائز اهمیت این وبسایت خبری، انتشار اخبار در حوزه‌ی کارآفرینی و چاپ زندگی کارآفرینان کشور، با هدف ایجاد انگیزه و حس مثبت و ترغیب تولیدکنندگان و کارآفرینان است. همانطور که می‌دانید نیاز به کسب و کار جدید و کارآفرینی، همچنین تولیدات داخلی،به مقدار زیاد در داخل کشور عزیزمان احساس خواهد شد.


به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد