آموزش اپلیکیشن ساز رایگان بدون کد نویسی

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در یک نگاه...

اپلیکیشن ساز

اپلیکیشن ساز های بدون کد به دلیل چابکی و راه حل های تجاری سریع تر، در میان همه توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. این راه حل های توسعه بر محدودیت های توسعه سنتی اپلیکیشن موبایل غلبه کرده اند. بنابراین، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اهمیت پذیرش پلت‌فرم‌های برنامه‌سازی بدون کد را برای رشد کسب‌وکار خود به کار گرفته‌اند. بیایید با اصول اولیه توسعه اپلیکیشن بدون کد شروع کنیم. این سازندگان برنامه بدون کد، الگوهای از پیش ساخته شده را برای ساختن یک اپلیکیشن موبایل بدون مهارت کدنویسی ارائه می دهند.

اگر به گذشته نگاه کنیم، توسعه اپلیکیشن یک موضوع دانش گسترده در مورد زبان های برنامه نویسی بود. کدنویسی نیازمند دانش گسترده زبان های برنامه نویسی است. به علاوه، ممکن است بار اول یک برنامه موبایل با کیفیت دریافت نکنید. شاید از خود بپرسید که اگر مهارت کدنویسی ندارید، امکان ساخت یک اپلیکیشن موبایل وجود دارد یا خیر؟ پاسخ شما بله است! اگر مهارت های گشتن در اینترنت را دارید، می توانید با استفاده از سازنده اپلیکیشن، یک اپلیکیشن بسازید. در این راهنمای نهایی، مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از سازنده اپلیکیشن بدون کد، مورد بحث قرار خواهیم داد.

مراحل ساخت یک اپلیکیشن موبایل بدون کدنویسی


ساختن یک اپلیکیشن موبایل بدون برنامه‌ساز کد ساده‌تر و ارزان‌تر از توسعه اپلیکیشن سنتی است. بازار وسیعی برای ابزارهای بدون کد با قالب های از پیش برنامه ریزی شده وجود دارد که به شما امکان می دهد برنامه خود را سفارشی کنید

AppMaster بهترین سازنده اپلیکیشن است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا کسب و کار خود را از طریق دیجیتالی کردن رشد دهند. با استفاده از این اپلیکیشن ساز، می توانید از طریق یک فرآیند توسعه ساده، یک اپلیکیشن موبایل ایجاد کنید. این هفت مرحله آسان را برای ساختن یک اپلیکیشن موبایل برای نیازهای شخصی یا حرفه ای خود دنبال کنید:

مرحله 1: یک اپلیکیشن ساز بدون کد انتخاب کنید


از آنجایی که توسعه اپلیکیشن بدون کد در اوج خود است، بنابراین توصیه می کنیم بهترین پلت فرم ساخت اپلیکیشن بدون کد را برای راه حل تجاری سریعتر و ارزان تر انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که همه اپلیکیشن سازها دارای ویژگی هایی نیستند که نیازهای شخصی شما را برآورده کنند. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن چندین پلتفرم برنامه‌سازی بدون کد، زمان کافی را صرف کنید. بر اساس فاکتورهای زیر می‌توانید یک برنامه‌ساز بدون کد انتخاب کنید:

شهرت سازنده برنامه

امروزه بازار وسیعی برای سازندگان اپلیکیشن بدون کد در دسترس است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا در عرض چند دقیقه یک اپلیکیشن موبایل بسازند. اما، هنگام انتخاب یک پلتفرم برنامه‌سازی، بسیار مهم است که از طریق بررسی‌های مشتریان و مطالعات موردی به دنبال شهرت برند باشید. علاوه بر این، می‌توانید اعتبار یک سازنده اپلیکیشن موبایل را با دانلود برنامه‌های طراحی شده بر روی این پلتفرم بررسی کنید تا نحوه عملکرد این برنامه‌ها را آزمایش کنید.

رابط کاربری

قبل از اشتراک در یک سازنده برنامه بدون کد، از نسخه آزمایشی رایگان استفاده کنید تا یک بررسی سریع داشته باشید و بررسی کنید که رابط بصری یا طراحی پیچیده ای دارد. این بازدید سریع از یک سازنده برنامه بدون کد به شما کمک می کند تا بررسی کنید که آیا با استفاده از رابط کاربری راحت هستید یا خیر. برخی از نرم افزارها نیاز به یادگیری دارند، اما استفاده از برخی از پلتفرم ها بدون شک آسان تر از سایرین است. بنابراین، پلتفرم ساخت اپلیکیشن را برای توسعه اپلیکیشن انتخاب کنید که پویا و آسان برای استفاده باشد.

هزینه

سازندگان اپلیکیشن های مختلف برنامه های اشتراک متعددی را برای سفارشی کردن برنامه های تلفن همراه ارائه می دهند. بنابراین، یک برنامه قیمت گذاری معقول انتخاب کنید که نیازهای کسب و کار شما را به بهترین شکل برآورده کند. به عنوان مثال، اگر به تازگی یک تجارت را راه اندازی کرده اید، خرید یک طرح اشتراک پرهزینه ایده خوبی نیست. علاوه بر این، می توانید ویژگی های غیر ضروری را برای کاهش هزینه توسعه حذف کنید.

گزینه های سفارشی سازی

همه سازندگان اپلیکیشن ممکن است ویژگی هایی را ارائه ندهند که می خواهید به اپلیکیشن تلفن همراه خود اضافه کنید. بنابراین، هنگام انتخاب یک سازنده اپلیکیشن موبایل، مطمئن شوید که هیچ محدودیتی در عملکردها ندارد. انتخاب بهترین اپلیکیشن ساز با گزینه های بی حد و حصر به شما کمک می کند محصولی سفارشی تر بسازید. بنابراین، نکته قابل توجه این است که همه سازندگان اپلیکیشن همه ویژگی هایی را که می خواهید به برنامه اضافه کنید ارائه نمی دهند. اما، اگر می خواهید برنامه ای با ویژگی های اولیه بسازید، این نگرانی شما نخواهد بود. اما اگر به دنبال ویژگی‌های پیشرفته هستید، باید پلتفرم برنامه‌سازی بدون کد را با احتیاط ارزیابی کنید.

مرحله 2: یک طرح اشتراک را انتخاب کنید


هنگامی که یک سازنده برنامه بدون کد را برای توسعه برنامه انتخاب کردید، وقت آن است که طرح اشتراکی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با نیازهای شما مطابقت دارد. برای این کار، می‌توانید برای برنامه‌ریزی ویژگی‌هایی که می‌خواهید در برنامه‌تان و هزینه آن‌ها زمان بگذارید. به عنوان مثال، اگر می خواهید چندین برنامه بسازید، باید مشترک یک طرح قیمت گذاری پرهزینه شوید. علاوه بر این، باید سازگاری برنامه خود را با گوشی های هوشمند یا تبلت ها مشخص کنید. سازگاری اپلیکیشن به شما کمک می کند تا در مورد طرح اشتراک تصمیم بگیرید.

مرحله 3: یک الگو را انتخاب کنید


هنگامی که در یک پلتفرم ساخت اپلیکیشن بدون کد مشترک شدید، الگویی را انتخاب کنید که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. ساخت اپلیکیشن تنها با چند کلیک با استفاده از یک الگو انجام می شود. هیچ سازنده برنامه کدی به افراد و صاحبان مشاغل اجازه نمی دهد یک برنامه تلفن همراه با مهارت کدنویسی صفر ایجاد کنند.

الگوها به شما نقطه شروعی در ساخت اپلیکیشن با مهارت کدنویسی صفر می دهند. همه قالب ها با توجه به نوع کسب و کار دارای ویژگی هایی هستند. به عنوان مثال، یک الگوی برنامه گردشگری به گردشگران کمک می کند تا مقصد مورد علاقه خود را پیدا کنند، یک الگوی برنامه سالن به سالن ها کمک می کند تا مشتریان خود را رزرو کنند، و یک الگوی برنامه غذا سفارشات را برای تحویل غذا دریافت می کند. اگر نمی‌توانید ویژگی‌هایی را که می‌خواهید به اپلیکیشن تلفن همراه خود اضافه کنید، می‌توانید این ویژگی‌ها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. علاوه بر این، می‌توانید با افزودن صفحات و ویژگی‌های انتخابی خود، یک اپلیکیشن موبایل ایجاد کنید.

مرحله 4: برندسازی


یک قالب فقط یک گام شروع به سمت طراحی اپلیکیشن است. تمام عناصر اصلی طراحی از قبل در قالب ها ساخته شده اند. شما باید نماد برنامه، طرح رنگ و طرح‌بندی را برای یک اپلیکیشن موبایل شخصی‌شده‌تر تغییر دهید. برندسازی به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب طرح رنگ، لوگو، فونت و طرح‌بندی مناسب، محصولی شخصی‌تر به دست آورید. لوگوی برنامه چیزی است که افراد هنگام دانلود برنامه از Google Play یا Apple App Store می بینند. بنابراین، طراحی یک لوگوی جذاب که بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند، مهم است. شاید از خود بپرسید که چگونه لوگویی طراحی کنید که با کسب و کار شما همخوانی داشته باشد. برای طراحی لوگو، می توانید از هر ابزار آنلاینی مانند Canva استفاده کنید. استفاده از آن آسان است و قالب هایی را برای انواع مختلف کسب و کار ارائه می دهد.

مرحله 5: ویرایش محتوا


پس از سفارشی کردن لوگوی برنامه، طرح رنگ و طرح، مرحله بعدی ویرایش محتوای برنامه است. هر قالب دارای محتوای از پیش بارگذاری شده است که می توانید آن را مطابق با ماهیت کسب و کار خود ویرایش کنید. برای مثال، می‌توانید محتوای نشان‌داده‌شده در صفحه درباره ما را ویرایش کنید تا با کسب‌وکارتان مرتبط‌تر شود. هیچ پلتفرم برنامه‌سازی؛ اجازه اضافه کردن برگه‌های جدید را نمی‌دهد. تا اپلیکیشن موبایل شما را برای کاربران تعاملی‌تر کند.

مرحله 6: اضافه کردن ویژگی ها در اپلیکیشن ساز


اکنون می توانید تمام ویژگی های مناسب برای رشد کسب و کار خود را اضافه کنید. از این نظر، AppMaster بهترین اپلیکیشن ساز است که ویژگی های گسترده ای را برای ساخت اپلیکیشن موبایل سفارشی تر ارائه می دهد. اگر می خواهید یک ویژگی جدید به برنامه خود اضافه کنید، یک بازار دارد. برای افزودن یک ویژگی، روی دکمه افزودن از قسمت App Components کلیک کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های برنامه را از منوی اجزای برنامه ویرایش کنید.

مرحله 7: برنامه را منتشر کنید


هنگامی که تمام ویژگی ها و محتوا را به برنامه خود اضافه کردید، زمان انتشار آن فرا می رسد. با یک اپلیکیشن ساز بدون کد، برنامه شما می تواند با یک کلیک در فروشگاه اپل اپ استور و گوگل فعال شود. برای انتشار فوری اپلیکیشن خود، باید یک حساب توسعه دهنده در هر پلت فرم ساخت اپلیکیشن بدون کد ایجاد کنید. در این راستا، AppMaster کاربران انتشار برنامه را آسان برای استفاده ساده می کند. برای اینکه برنامه خود را برای مشتریان خود قابل اجرا کنید، باید از خط مشی Google App Store پیروی کنید. AppMaster مستندات فنی برنامه را ارائه می دهد که به شما کمک می کند خط مشی استاندارد فروشگاه برنامه Google را رعایت کنید.

پس از راه اندازی برنامه، موفقیت اپلیکیشن تلفن همراه شما به شدت به تعداد کاربرانی که آن را از فروشگاه Google Play دانلود می کنند بستگی دارد. هنگامی که برنامه شما فعال شد، مرحله بعدی ارتقاء برنامه است. تبلیغ برنامه به افزایش تعداد مشتریان کمک می کند و ارزش بیشتری به کسب و کار شما می افزاید.

جمع بندی

امیدوارم بتونید نهایت استفاده رو از این مقاله ببرید. برای سفارش یک اپلیکیشن کاملا اختصاصی برای کسب و کارتون؛ میتونید با تیم کدینو ارتباط بگیرید و مشاوره‌ی کاملا رایگان دریافت کنید.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد