بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در سال 1403

لیست بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در ایران

شرکت کدینو به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن تخصصی و حرفه ای برای انواع استارتاپ ها ، سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی ، ادارات و… می باشد

پخش ویدیو

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن بپردازیم. این روزها هر کسب و کاری نیاز به حضور آنلاین در دنیای مجازی دارد و زمانی که محصول یا خدمات شما دارای یک اپلیکیشن موبایل رایگان است که از تمام فناوری های مدرن استفاده می کند، هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی پیشرفت کسب و کار شما را بگیرد. با طراحی اپلیکشن موبایل از صفحه نمایش های آیفون گرفته تا اپل تی وی و اپلیکیشن های اپل واچ، مشتریان، دنیای دیجیتال حرفه‌ای را تجربه خواهند کرد. فناوری نسبتاً جدید طراحی اپلیکیشن به رفع بسیاری از نیازهای مشتریان کمک شایانی کرده است. در زیر میتوانید لیست بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در ایران را مشاهده نمایید :

شرکت برنامه نویسی کدینو


شرکت کدینو یکی از بهترین شرکت‌های پیشرو و برتر در زمینه طراحی اپلیکیشن در تهران و ایران
می باشد که با استفاده از توانمندی‌های خود و تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه شناخته می‌شود.

شرکت کدینو با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن، در ارائه خدماتی متنوع و حرفه‌ای به مشتریان خود برخوردار است. این شرکت توانسته است با تخصص و تجربه‌ای که در تیمش ایجاد کرده ، به طراحی و توسعه اپلیکیشن‌هایی با کیفیت بالا ، جذاب و کاربرپسند بپردازد.

شرکت کدینو به اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای مشتریان خود توجه ویژه‌ای دارد و با ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و پشتیبانی فنی مداوم، این شرکت از رضایتمندی کامل مشتریان خود اطمینان حاصل می‌کند.

در صورتی که کیفیت ، رابط کاربری و پشتیبانی فنی 24 ساعته و VIP نیاز دارید و این موارد در اولویت شماست ، این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد داد

شهرداری زنجان
فروشگاه ایراشاپ
اپ OnBuy آلمان
اپلیکیشن املاک
اپ مشابه دیوار

شرکت طراحی اپلیکیشن ایراکد

۰۲۱-۸۸۸۸۱۷۷۶/ ۰۲۱۸۸۸۵۶۲۵۰

شرکت برنامه‌نویسی ایراکد یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه طراحی اپلیکیشن در تهران و ایران است. این شرکت تاکنون به طراحی اپلیکیشن‌های اختصاصی برای فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها پرداخته است. با استفاده از ابزارهای متنوع، ایراکد به طراحی اپلیکیشن بر روی پلتفرم‌های مختلف می‌پردازد.

طراحی اپلیکیشن‌های فروشگاهی منعطف و کارآمد با جدیدترین طراحی‌های جهانی و کدنویسی بهینه، این امکان را فراهم می‌کند که نرم‌افزار شما با توسعه کسب و کار، همواره پیگیر نیازها و انتظارات کاربران باشد. تیم متخصص ایراکد با داشتن تخصص و تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن، قادر به پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران می‌باشد.

اگر ایده‌یی برای یک اپلیکیشن دارید، تیم ایراکد آماده است تا با ارائه مشاوره رایگان و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، ایده‌ی شما را به واقعیت تبدیل کند.

با ما همراه باشید تا بهترین شرکت‌های طراحی سایت و اپلیکیشن را بیشتر بشناسید و اگر قصد طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود را دارید، با اطمینان خاطر، گام بعدی را بردارید.

اپلیکیشن گردشگری خانواده سفر
اپلیکیشن کتاب یار
اپلیکیشن زیبایی دکتر نداف کرمانی
اپلیکیشن سازمان بهزیستی کشور
اپلیکیشن هلال من
اپلیکیشن فروشگاهی کنگ سی
vista app 2
vista app 2
vista app 2

شرکت نرم افزاری ویستا

۰۹۱۲۸۷۵۶۵۴۷ / ۰۲۱-۸۸۹۳۰۱۱۳

شرکت ویستا با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل، به یکی از برترین شرکت‌های این حوزه در ایران تبدیل شده است. از لحاظ کیفیت، خلاقیت و توانایی تکنولوژیک، ویستا به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت شناخته می‌شود.

یکی از عناصر برجسته شرکت ویستا، تمرکز بر تجربه کاربری است. همه طراحی‌ها و توسعه‌های این شرکت با هدف ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر و کاربرپسند برای کاربران انجام می‌شود. این اصل، ویستا را از رقبای خود متمایز می‌کند.

ویستا با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای کدنویسی، اپلیکیشن‌هایی با کارایی بالا و رابط کاربری جذاب طراحی می‌کند. این شرکت همواره به دنبال بهبود و بهینه‌سازی فرآیندهای خود است تا با پیشرفت تکنولوژی، از آخرین و بهترین امکانات برخوردار باشد.

ویستا تضمین می‌کند که پس از تحویل اپلیکیشن، پشتیبانی کامل ارائه شود و همچنین به مرور زمان، اپلیکیشن‌ها به‌روزرسانی شده و با نیازهای جدید کاربران هماهنگ شوند.

اپلیکیشن کتابخوان ویستا
اپلیکیشن آگهی ویستا
اپلیکیشن موزیک ویستا
اپلیکیشن سفارش غذا ویستا
3sotweb
3sotweb
3sotweb

شرکت برنامه نویسی سه سوت وب

۰۲۱-۲۸۴۲۸۳۵۶/ ۰۲۶-۳۴۶۲۱۳۵۹

شرکت سه سوت وب با بیش از 6 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های این حوزه در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با تمرکز بر کیفیت، خلاقیت و به‌روزترین فناوری‌ها، در زمینه طراحی اپلیکیشن‌هایی با تجربه کاربری بی‌نظیر فعالیت می‌نماید.

تمامی محتواهای تولید شده توسط شرکت سه سوت وب، با رعایت استانداردهای سئو و بهینه‌سازی محتوا طراحی می‌شوند. این امر باعث می‌شود که اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط این شرکت، در نتایج جستجوی اینترنتی بهبود و رتبه‌بندی مناسبی داشته باشند.

با تمرکز بر تجربه کاربری، به‌روز و مدرن بودن، پشتیبانی و بهبود مستمر، و رعایت استانداردهای سئو، شرکت سه سوت وب به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی اپلیکیشن در ایران شناخته می‌شود. انتخاب شرکت سه سوت وب برای طراحی اپلیکیشن شما، تضمینی برای بهترین تجربه کاربری و موفقیت کسب و کار شما خواهد بود.

اپلیکیشن آنلاین مارکت
اپلیکیشن غدیر
اپلیکیشن زبانر
tabanshahr
tabanshahr
tabanshahr

شرکت برنامه نویسی تابان شهر

۰۹۱۲۳۸۴۵۴۷۰/ ۰۲۱-۴۴۶۷۴۴۶۸

شرکت تابان شهر یکی از پیشگامان در زمینه طراحی اپلیکیشن‌ها می‌باشد. با بیش از 8 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن، این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های این حوزه در ایران شناخته می‌شود. تابان شهر با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و تجربه کاربری، به عنوان یکی از برترین انتخاب‌ها برای طراحی اپلیکیشن‌های متنوع و متناسب با نیازهای هر کسب و کار، محسوب می‌شود.

یکی از اصول اساسی شرکت تابان شهر، تمرکز بر تجربه کاربری است. اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط این شرکت با توجه به نیازها و انتظارات کاربران، به گونه‌ای طراحی می‌شوند که تجربه استفاده از آن‌ها برای کاربران لذت‌بخش و مفید باشد.

تابان شهر همواره به دنبال ارائه راهکارهای نوآورانه و ابتکاری در زمینه طراحی اپلیکیشن است. این شرکت به‌روزترین تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی را به کار می‌گیرد تا اپلیکیشن‌هایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب و منحصر به فرد ارائه دهد.

اپلیکیشن فرهنگ
اپلیکیشن کارامو
اپلیکیشن آسانسورچی
اپلیکیشن servisol

برای بهترین انتخاب نیاز به یک مشاور دارید ؟
مشاوره رایگان کدینو را از دست ندهید !

واتساپ

تلگرام

اینستاگرام

بهترین شکت طراحی اپلیکیشن کدینو

طراحی اپلیکیشن چیست؟

طراحی اپلیکیشن، فرآیند طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل است. به طور کلی اپلیکیشن ها عملکرد یا عملکردهای خاصی را انجام می‌دهند که برای کاربر مفید است. شرکت‌های توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات زیادی را در طول چرخه عمر تولید محصول خود ارائه می‌دهند. شرکت ها اپلیکیشن های موبایل را به دلایل مختلف طراحی می‌کنند و این برنامه‌ها می‌توانند خدمات مفیدی را به کاربران ارائه دهند. این برنامه ها می‌توانند به عنوان افزونه یک وب‌سایت یا نرم‌افزار عمل کنند.

اپلیکیشن‌های موبایل را می‌توان به‌طور خاص برای سیستم‌عامل‌های خاص گوشی‌های هوشمند، مانند iOS یا Android، یا حتی در چندین پلتفرم طراحی کرد. تعداد زیادی از شرکت های نیز خدماتی را برای طراحی اپلیکیشن ارائه می دهند.

لیست بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در ایران و تهران :

انتخاب یک شرکت برای طراحی اپلیکیشن از اهمیت خاصی برخوردار است . اما با توجه به بررسی کارشناسان فنی ما و بررسی پارامتر های مختلف از جمله پشتیبانی ، کیفیت و .. در تهران بهترین شرکت های اپلیکیشن را در لیست زیر میتوانید ببینید :

  • شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو
  • شرکت طراحی اپلیکیشن ایراکد
  • شرکت طراحی اپلیکیشن ویستا
  • شرکت طراحی اپلیکیشن سه سوت وب
  • شرکت طراحی اپلیکیشن تابان شهر

چرا کسب و کارها به طراحی اپلیکیشن اختصاصی و شرکت ساخت اپلیکیشن نیاز دارند؟

امروزه، کسب‌وکارها در هر اندازه، از استارت‌آپ‌ها گرفته تا کسب و کارهای بزرگ در سرتاسر جهان به شرکت ساخت اپلیکیشن نیاز دارند تا از اپلیکیشن‌های موبایل  استفاده می‌کنند . این اپلیکیشن ها مزایای زیادی را به آنها ارائه می‌دهد که در دنیای دیجیتال امروزی نمی‌توان این مزایا را نادیده گرفت. طراحی اپلیکیشن های اختصاصی در توانمندسازی کسب‌وکارها برای ایجاد برقراری ارتباط با مشتریان و تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها حیاتی هستند.

در اینجا مهمترین دلایلی که کسب و کارها باید به فکر طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای شرکت خود باشند، اشاره می‌کنیم:

  •  طراحی اپلیکیشن باعث ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش خواهد شد.

اعلان‌های اپلیکیشن ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا برند یا محصولات خود را در ذهن مشتریان نگه دارند. آگاهی از برند می‌تواند ترافیک دیجیتال را به سمت کسب و کار شما هدایت کند تا از رقبا پیشی بگیرد و درآمدتان را افزایش دهد.

استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از قدرت اپلیکیشن ها برای تقویت استراتژی فروش خود استفاده کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند با طراحی اپلیکیشن به مشتریان خود اجازه دهند تا در هر مکان و در هر زمان با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود خرید کنند. بنابراین، اپلیکیشن‌های موبایل نقش مهمی در ایجاد حضور و آگاهی از برند دارند.

  • طراحی اپلیکیشن با نام تجاری

اپلیکیشن ها یک حالت عالی برای ارائه تمام اطلاعات مرتبط در مورد محصول یا خدمات شما هستند. این یک پلت فرم ارتباطی یک طرفه و دو طرفه برای به روز نگه داشتن خریداران بالقوه با راه اندازی محصول و طرح ها یا پیشنهادات تبلیغاتی توسط شما است. علاوه بر این، کسب‌وکارها می‌توانند با ارائه برنامه‌های کارت وفاداری مشتریان مکرر را جذب کنند و این مشتریان می‌توانند از آن برای پیگیری امتیازات کسب‌شده خود استفاده کنند. کسب و کارهای کوچک می‌توانند از این طرح های وفاداری برای رقابت با شرکت های بزرگتر برای وفاداری مشتری نسبت به برند خود استفاده کنند.

به طور خلاصه، اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کارها در ایجاد تعامل با برند، ایجاد ارزش و تقویت وفاداری به برند ضروری هستند.

  •  اپلیکیشن ها به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند می‌توانند عمل کنند.

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای کسب و کارها عمل می کنند. بسیاری از برندهای را به خاطر بیاورید که چگونه زندگی ما را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار داده اند.

اپلیکیشن های موبایل به کسب و کارهای کوچک کمک می کنند تا به سرعت بین چندین کانال بچرخند، زیرا اجرای تبلیغات در برنامه‌های تلفن همراه نسبتاً به سرمایه گذاری کمتری نسبت به رسانه‌های سنتی نیاز دارد. این مزیت می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک با بودجه کم مفید باشد.

  •  بینش مصرف کننده

کسب‌وکارها می‌توانند از بینش داده‌های اپلیکیشن ها استفاده کنند تا استراتژی‌های بازاریابی و محصول خود را بر اساس رفتارها، اولویت‌ها و الگوهای مشتری بیان کنند. ترکیب این اطلاعات با داده‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و بازخورد مشتریان می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا ترجیحات و رفتارهای مصرف‌کننده را درک کنند و نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنند.

در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن برای پروژه خود، باید به چند ملاحظه مهم توجه کنید. در ادامه، به مواردی که کاربران در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن می‌پردازند، اشاره خواهم کرد.

انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یک فرایند بسیار مهم است. برای یافتن بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن نکات خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. نکات ما باید به شما کمک کند تا هر شرکت طراحی اپلیکیشن را ارزیابی کرده و بهترین را برای کار با آن انتخاب کنید.

یک شرکت طراحی اپلیکیشن خوب فرایند تحقیقات کاربران را حتماً انجام می‌دهد.

بهترین شرکت های متخصص طراحی اپلیکیشن تصمیمات طراحی مبتنی بر تحقیق را حتماً مد نظر قرار می‌دهند. یک شرکت طراحی اپلیکیشن خوب می‌داند که هر ویژگی جدید، دکمه جدید یا رابط برنامه و رابط کاربری باید با کاربران واقعی آزمایش شود. این مرحله از انجام کار در طراحی اپلیکیشن به اعتبار طراحی و اطمینان از برآورده شدن نیازهای تجاری مشتریان کمک شایانی می کند.

در شرکت کدینو، ماکارگاه‌هایی را با ذینفعان برگزار می‌کنیم تا درباره محصول و چالش‌های فعلی مشتریان بیشتر بدانیم. ما همچنین مصاحبه هایی را با مشتریان انجام می دهیم تا از نکات و نیازهای کاربران مطلع شویم. در نهایت، ما هر راه حل طراحی جدید را با کاربران واقعی آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم که اپلیکیشن ها و برنامه های ما درست کار می کنند.

شرکت‌های برتر طراحی اپلیکیشن، فرآیندهای طراحی و تحقیقاتی را به درستی انجام می‌دهند و نمونه های پروتوتایپ را با نیازهای مشتریان خود تطبیق می‌دهند.

قبل از انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن، نمونه کارهای شرکت طراحی اپلیکیشن را به طور انتقادی ارزیابی کنید.

شما باید قبل از تماس با یک شرکت طراحی اپلیکیشن، نمونه کارهای قبلی آنها را به دقت بررسی کنید. یک شرکت قابل اعتماد چیزی برای پنهان کردن ندارد و باید آثار طراحی خود را به صورت آنلاین برای مشتریان بالقوه خود به سادگی نمایش دهد. کاری که ما در کدینو انجام می‌دهیم. ما در شرکت کدینو، نمونه کارها را در وب سایت خود نگه می‌داریم تا به راحتی در دسترس و مورد ارزیابی مشتریان بالقوه قرار گیرد.

اکیداً توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب برترین شرکت طراحی اپلیکیشن نمونه کارهای طراحی را بررسی کنید زیرا می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که آیا این شرکت طراحی اپلیکیشن برای شما مناسب است یا خیر.

مواردی که هنگام انتخاب بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن برای ارزیابی باید مورد بررسی قرار دهید در زیر آورده شده است:

  • خلاصه پروژه قبلی طراحی اپلیکیشن با نام مشتری و مکان، صنعت، و نوع پروژه، نام تجاری و غیره.
  • مخاطب پذیری و تعامل: توجه به میزان تعامل و مخاطب پذیری شرکت با مشتریان و توانایی در فهم نیازهای شما.
  • . تضمین کیفیت و مهلت‌ها: اطمینان حاصل کنید که شرکت توانایی ارائه پروژه با کیفیت و در مهلت‌های تعیین شده را داراست.
  • نمونه‌هایی از طراحی بصری که می‌تواند شامل صفحه‌های رابط کاربری یا پیوندهایی برای مشاهده برنامه واقعی باشد.
  • مخاطب پذیری و تعامل: توجه به میزان تعامل و مخاطب پذیری شرکت با مشتریان و توانایی در فهم نیازهای شما.
  • پشتیبانی پس از ارائه پروژه: بررسی خدمات پشتیبانی پس از ارائه پروژه توسط شرکت (نظیر به‌روزرسانی‌ها و رفع اشکالات).
  • نظرات مشتریان و بازخوردهای کاربران قبلی:خواندن نظرات و بازخوردهای کاربران قبلی که با این شرکت همکاری کرده‌اند.
  • هزینه و بودجه:مطمئن شوید که شرکت توانمندی تعیین هزینه پروژه را دارد و تطابق با بودجه شما ممکن است.
  • ما به شما توصیه می کنیم تا جایی که می توانید سبد پرتفولیوی هر شرکت طراحی را بر اساس معیارهای بالا ارزیابی کنید.
  • توانایی در توسعه چندپلتفرمی:  اطمینان حاصل کنید که شرکت توانایی توسعه اپلیکیشن‌ها برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله iOS و Android را داراست.
  • ایجاد رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) برتر: اطمینان حاصل کنید که شرکت قادر به ایجاد رابط کاربری زیبا و تجربه کاربری کارآمد است.
  • توانایی در توسعه پیشرفته و ویژگی‌های پیچیده:اگر پروژه شما نیاز به ویژگی‌های پیچیده و توسعه پیشرفته دارد، مطمئن شوید که شرکت دارای تجربه کافی در این زمینه است.

هنگام انتخاب برترین شرکت های طراحی اپلیکیشن، به دستاوردهای آن شرکت توجه کنید نه کارهایی که انجام داده‌اند.

طراحی بصری جذاب بدون عملکرد مؤثر تجاری خیلی کاری از پیش نمی‌برد. اگرچه میزان ارزش گذاری طراحی UX همیشه کار آسانی نیست، اما  بسیاری از شرکت‌ها آن را بر اساس ROI یا همان نرخ بازگشت سرمایه در طراحی قضاوت می‌کنند.

البته شرکت‌های برتر طراحی اپلیکیشن می‌توانند شواهد مبتنی بر نظرات را ارائه دهند که نشان دهد راه‌حل‌های طراحی آنها کارآمد است. آنها معمولاً نظرات مشتریان خود را در مورد عملکرد طراحی جدید با مشتریان دیگر به اشتراک می‌گذارند. این نظرات اطلاعات ارزشمندی برای مشتریان بالقوه است که به تشخیص شرکت های برتر طراحی اپلیکیشن کمک می‌کند.

در شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو، ما تلاش می‌کنیم تا نظرات آموزنده و دقیق مشتریان را به نمایش بگذاریم و آنچه را که آنها در نتیجه همکاری با ما به دست آورده‌اند، بیان کنیم. وقتی مشتری ما خوشحال است که طراحی اپلیکیشن موبایل شرکت ما به طور قابل توجهی مشتریان آنها را افزایش داده است، این مدرک قابل سنجش است که طراحی های اپلیکشن ما به درستی و خوب کار می کند. چنین شواهدی اعتبار یک شرکت طراحی اپلیکیشن است.

هر زمان که به دنبال بهترین و یک شرکت ایده آل طراحی اپلیکیشن هستید، نتایج پروژه آنها را ارزیابی کنید. ببینید آنها چه چیزی به دست آوردند؟ آیا آنها با طراحی و کارهای خود چالش سخت مشتری خود را حل کردند؟ اینها تنها چند سؤال هستند که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در نظر بگیرید.

به علاوه، ممکن است موارد دیگری نیز برای پروژه خاص شما مهم باشند. در نهایت، انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن بستگی به نیازها و اهداف شما دارد، بنابراین به دقت تحقیق کنید و مشورت با متخصصان در این زمینه نیز مفید خواهد بود.

یک طراحی اپلیکیشن خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

عوامل زیادی در طراحی اپلیکیشن تجاری نقش دارند. در اینجا لیستی از 10 ویژگی برتر که هر طراحی اپلیکشن موفق باید داشته باشد را به شما ارائه می‌دهیم:

  • تمرکز و وضوح

یک اپلیکیشن موبایل خوب باید نه خیلی پیچیده و نه خیلی ساده  باشد و باید بر هدف اصلی شما از طراحی اپلیکیشن تجاری تمرکز کند. هدف اصلی هر اپلیکیشن باید از همان صفحه اول مشخص باشد که چه کاری می‌خواهد انجام دهد و پیمایش آن نیز ساده باشد.

  • یک هدف برای هر صفحه

در طراحی اپلیکشن برای داشتن یک رابط کاربری خوب، باید هدف یا هدف مشخصی وجود داشته باشد. یک اپلیکیشن خوب باید توضیح دهد که کاربران چگونه از صفحه‌ای به صفحه دیگر بروند و در طول مسیر چه کاری باید انجام دهند. بخش اساسی هر طراحی اپلیکیشن این است که باید برای هر صفحه، بخش، دکمه، نماد، تصویر و انیمیشن، هدف مشخصی وجود داشته باشد. اگر دلیلی وجود ندارد که چیزی وجود داشته باشد، پس اصلاً نباید وجود داشته باشد.

  • پیمایش آسان

اپلیکیشن تجاری موفق باید برای کاربر آسان باشد. آسان بودن به این معنا که اطمینان حاصل کنید که هیچ منو یا زیر منوی مخفی وجود ندارد و می توان به راحتی از منوی اصلی به همه عناصر دسترسی داشت.

  • فرآیند ثبت نام آسان اپلیکیشن

در طراحی اپلیکیشن باید فرآیند ثبت نام و ورود به سیستم سریع، ساده، ایمن و قابل استفاده باشد. یک فرآیند ورود و ثبت نام آسان در طراحی یک اپلیکشن برای مشتریان بسیار مهم است.

  • تنوع بصری جذاب و عناصر پویا

تنوع بصری برای هر طراحی ضروری است. علاوه بر داشتن یک طرح عالی، باید از تصاویر، آیکون ها و گرافیک هایی نیز در طراحی اپلیکیشن استفاده شود.

  • آیکون های ساده در طراحی اپلیکیشن

انتخاب نمادهای ساده، واضح و قابل شناسایی در طراحی اپلیکیشن بسیار مهم است. نمادها باید ساده و سرراست و نباید جزئیات زیادی داشته باشند. رنگ آیکون ها باید با بقیه طرح شما هماهنگ و با نام تجاری سازگار باشد.

  • به روز رسانی های منظم اپلیکیشن

به‌روزرسانی‌های منظم اپلیکیشن به کاربران شما کمک می‌کند تا از ویژگی‌ها یا پیشرفت‌های جدید در برنامه‌هایشان مطلع شوند. این همچنین به کاهش اشکالات برنامه کمک خواهد کرد.

  • ثابت بودن عناصر UI

هنگامی که یک عنصر طراحی UI را تعریف می‌کنید، چه رنگ دکمه ، کلمه دکمه، اندازه پیمایش و غیره، باید از همان طرح در تمام موارد مشابه در طول فرآیند طراحی برنامه استفاده کنید.

برای مثال، اگر اندازه، شکل یا رنگ دکمه‌ها بین صفحات تغییر می‌کند، کاربران شما احتمالاً گیج می‌شوند، روی چیز اشتباهی کلیک می‌کنند که در نهایت به صفحه‌ای می‌رسند که سعی در پیمایش به آن نداشتند و ناامید می‌شوند و می‌روند و این یک طراحی اپلیکیشن بد است.

  • یک تایپوگرافی مناسب

یک اپلیکشن خوب دارای فونت های جذاب و رسا است. مهم ترین جنبه تایپوگرافی خوانایی است و رعایت این ویژگی در طراحی اپلیکشن ضروری است. مانند سایر عناصر طراحی UI، انتخاب فونت شما باید در اپلیکیشن رعایت شود. استفاده از فونت های مختلف برای هدرها و محتوای بدنه در طراحی اپلیکیشن مناسب نیست.

  • کاهش ورودی کاربر در اپلیکیشن ها

تایپ اطلاعات در برنامه های تلفن همراه دارای خطای زیادی است. یک طراحی اپلیکیشن خوب با تجربه کاربری عالی، مقدار ورودی مورد نیاز کاربران خود را محدود کرده است.

فرم‌های شما باید داده‌های فیلد را به صورت پویا تایید کنند. کاربران زمانی که وقت خود را صرف پر کردن فرم می‌کنند بسیار ناامید خواهند شد زمانی  که متوجه شوند پس از اتمام کار داده اشتباهی وارد کرده‌اند.

با اعتبارسنجی پویای فیلدها هنگام وارد کردن اطلاعات توسط کاربران، می‌توانید به آنها کمک کنید تا فرم‌ها را سریع‌تر و بدون غلط ارسال کنند. با این نوع طراحی احتمال این‌که کاربران با خطای ، فرم‌ها را ارسال کنند، کاهش پیدا خواهد کرد.

فواید طراحی اپلیکیشن در بیزینس

  1. افزایش دسترسی به مشتریان: اپلیکیشن‌های موبایل به مشتریان این امکان را می‌دهند که به راحتی و با سرعت به
    محصولات یا خدمات شما دسترسی داشته باشند، حتی در حالت‌هایی که کامپیوتر یا وب‌سایت
    قابل دسترسی نیستند.
  2. ارتقاء تجربه کاربری: اپلیکیشن‌های موبایل امکان ایجاد تجربه کاربری (UX) بهتری را فراهم می‌کنند. این امکان شامل اجرایی بودن، سرعت بالا، و رابط کاربری (UI) دلنشینتر است.
  3. افزایش وفاداری مشتریان: اپلیکیشن‌های موبایل به شما اجازه می‌دهند با مشتریان خود در تماس مستقیم باشید و به آنها ارتباطات مستمر و مفیدی ارائه دهید. این ارتباطات می‌توانند به افزایش وفاداری مشتریان و افزایش تکراریت خریدها منجر شوند.
  1. افزایش نرخ تبدیل: با اپلیکیشن موبایل، می‌توانید فرصت‌های بیشتری برای انجام معاملات فراهم کنید. از طریق اعلان‌ها، تخفیف‌ها و ویژگی‌های تعاملی دیگر، می‌توانید نرخ تبدیل مشتریان به مشتریان واقعی را افزایش دهید.
  1. جمع‌آوری داده‌های مفید: اپلیکیشن‌های موبایل به شما این امکان را می‌دهند تا داده‌های کاربران را جمع‌آوری کنید و تحلیل کنید. این داده‌ها می‌توانند به شما در ارتقاء محصولات و خدماتتان و همچنین انجام تصمیم‌گیری‌های بهتر در زمینه بازاریابی و تبلیغات کمک کنند.
  1. افزایش نرخ تبلیغاتی: با اپلیکیشن‌های موبایل، می‌توانید تبلیغات مستقیم و جلب نظر را به مشتریان ارائه دهید. این تبلیغات می‌توانند به نرخ تبلیغاتی شما کمک کنند و هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهند.
  1. افزایش شناخت برند: داشتن اپلیکیشن موبایل به عنوان یک ابزار دیگر از ارتباط با مشتریان می‌تواند به شناخت برند شما کمک کند و ارزش آن را افزایش دهد.
  1. رقابتی ماندن:در بسیاری از صنایع، داشتن اپلیکیشن موبایل به عنوان یک ویژگی ضروری تلقی می‌شود. اگر بیزینس شما اپلیکیشن نداشته باشد، ممکن است از دسترسی به یک قطعه اساسی در بازار محروم شود.

به طور کلی، طراحی اپلیکیشن
برای بیزینس‌ها می‌تواند به افزایش موفقیت، رشد و ارتقاء تجربه مشتریان کمک کند. با این حال، باید به دقت برنامه‌ریزی و اجرای اپلیکیشن اقدام کرد تا به بهترین نتایج دست یافت

هزینه بهترین طراحی اپلیکیشن موبایل در سال 2023 چقدر است؟

با توجه به این که قیمت گذاری یک عامل بسیار مهم در انتخاب یک شرکت طراحی اپلیکیشن است، بنابراین ما تخمین های خود را از اینکه یک اپلیکیشن موبایل با طراحی مناسب ممکن است چقدر در سال 2023 برای شما هزینه داشته باشد را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اگر به دنبال برترین شرکت طراحی اپلیکیشن هستید، برایتان جالب خواهد بود که هزینه طراحی و توسعه یک اپلیکیشن موبایل برای شما چقدر است. این هزینه های طراحی اپلیکیشن بسته به نیاز شما می تواند بسیار متفاوت باشد. در اینجا عواملی وجود دارد که می توانند بر قیمت طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل تاثیر بگذارند:

  • هزینه خدمات طراحی اپلیکیشن
  • هزینه نگهداری اپلیکیشن
  • پشتیبانی از پلت فرم و دستگاه ها
  • عملکرد و ویژگی ها مختلف اپلیکیشن
  • پیچیدگی های بصری اپلیکیشن

در شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو، ما در تلاشیم تا ضمن طراحی راه‌حل‌های دیجیتالی عالی، کیفیت کار بالا، متناسب با جدول زمانی و نیازهای بودجه شرکای خود هزینه را متعادل کنیم.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن برتر

ما درکدینو به‌عنوان بهترین شرکت برنامه نویسی سایت و اپلیکیشن ، مروری عمیق از برترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در سال 2023 آماده کرده‌ایم. شرکت کدینو سال های زیادی است که در بازار است بنابراین، ما انتخاب خود را از بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن برای شما به اشتراک می گذاریم.

ما پنج شرکت برتر طراحی اپلیکیشن را که معتقدیم ارزش بررسی کردن دارند به شما ارائه می دهیم:

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن : شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو

شرکت کدینو یکی از بهترین شرکت طراحی اپلیکشین است. این شرکت طراحی اپلیکیشن غیر از طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS با بهترین فریمورک های برنامه نویسی، خدمات طراحی اپلیکیشن تخصصی و حرفه ای برای انواع استارتاپ ها ، سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی، ادارات و غیره را نیز ارائه می‌دهد. در تمام اپلیکشن‌های طراحی شده توسط شرکت کدینو سرعت و کیفیت حرف اول را می‌زند.

زبان‌های مورد استفاده در طراحی اپلیکیشن شرکت کدینو

کدینو با استفاده از جدیدترین پلتفرم‌ها و زبان‌های برنامه نویسی اپلیکیشن‌های خود را طراحی می‌کند. در کدینو تمام اپلیکشن‌های مشتریان با حرفه‌ای‌ترین زبان‌ها طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند زیرا زبان برنامه نویسی و پلتفرم مورد استفاده در طراحی اپلیکشن به شدت روی سرعت اپلیکیشن تاثیر دارد. در شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو با توجه به پروژه شما زبان‌های مختلفی مانند فلاتر که پایه آن زبان دارت DART است، جاوا، ریکت نیتو  React Native، پایتون، سوئیفت، کاتلین، آیونیک و غیره انتخاب می‌شود.

انواع طراحی های اپلیکشن شرکت کدینو:

در ادامه انواع طراحی های اپلیکیشن شرکت کدینو را برای شما دوستان بر می‌شماریم:

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کدینو

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شرکت کدینو با از بین بردن محدودیت مکانی و زمانی، فروش و درآمد خود را چند برابر خواهید کرد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی کدینو

با طراحی اپلیکیشن شرکتی کدینو شرکت خود رابه طور موثر، فعال و دقیق در فضای وب است به دیگران می‌توانید معرفی کنید.

طراحی اپلیکیشن سازمانی

یک سایت سازمانی باید بتواند بسیاری از خدمات را به صورت اینترنتی ارائه دهد. هدف از طراحی اپلیکیشن سازمانی کدینو کم کردن کاغذ بازی برای ارائه خدمات بهتر به افراد است.

طراحی اپلیکیشن رستورانی کدینو

طراحی اپلیکیشن رستورانی کدینو کار برای سفارش غذا آسان می‌کند. یک طراحی اپلیکیشن رستورانی بهترین گزینه برای دریافت سفارش غذا از مشتری است.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی کدینو

اگر در ذهن خود ایده جدیدی برای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود دارید به جای درستی آمده‌اید. شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو ایده کسب و کار تان را به صورت یک اپلیکیشن اختصاصی برای شما طراحی خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن وردپرس کدینو

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی اپلیکیشن مورد نظر کسب و کار شما است. هر ایده یا سایتی که در ذهن دارید را به راحتی می‌توان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده‌سازی کرد.

طراحی اپلیکیشن املاک کدینو

اگر مشاور املاک هستید، طراحی اپلیکیشن املاک کدینو بهترین راهکار پیشرفت کسب و کار شما است. این اپلیکیشن برای خرید و فروش زمین یا آپارتمان به صورت آنلاین بسیار عالی است.

طراحی اپلیکیشن خبری

طراحی اپلیکیشن خبری کدینو مرجعی برای اعلام اخبارو مقالات جدید در همه حوزه‌‌ها است. اگر در این زمینه فعالیت دارید، نیاز به طراحی اپلیکیشن خبری کدینو دارید تا سایت حرفه‌ای خبری خود را با کدینو راه اندازی کنید.

طراحی اپلیکیشن گردشگری

با طراحی اپلیکیشن گردشگری کدینو می‌توانید به معرفی مکان‌های تفریحی و گردشگری مهم یک شهر بپردازید و خدمات مسافربری و جاذبه‌های گردشگری و تورهای یک شهر را معرفی کنید.

طراحی اپلیکیشن داروخانه کدینو

اگر یک داوساز یا صاحب یک داروخانه هستید با طراحی اپلیکیشن داروخانه کدینو می‌توانید فروش دارو را به صورت آنلاین داشته باشید. کدینو با طراحی اپلیکیشن داروخانه برای سفارش آنلاین دارو کار را برای شما و مشتریان ساده کرده است.

طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو

طراحی اپلیکیشن شهرداری برای انواع شهرداری‌ها در ایران توسط کدینو پذیرفته می‌شود. با اپلیکیشن شهرداری کدینو در زمان و وقت افراد بسیار صرفه جویی خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن دولتی کدینو

کدینو مجری انواع پروژه‌های دولتی با بهترین کیفیت و قیمت است. شرکت طراحی اپلیکیشن کدینو انواع پروژه ‌های دولتی شما را در اسرع وقت با بهترین فریمورک‌ها طراحی و اجرا می‌کند.

طراحی اپلیکیشن پزشکی کدینو

طراحی اپلیکیشن پزشکی کدینو برای پزشکان دارای مطب و یا بیمارستان‌ها بسیار عالی است. با اپلیکیشن پزشکی کدینو می‌توانید برای مشتریان خود نوبت دهی آنلاین ترتیب دهید.

طراحی اپلیکیشن آموزشی کدینو

کدینو قادر است طراحی اپلیکیشن آموزشی را برای آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی به صورت حرفه‌ای طراحی پیاده‌سازی کند. با طراحی اپلیکیشن آموزشی می‌توانید تمام خدمات آموزشگاه خود را به صورت آنلاین ارائه کنید.

طراحی اپلیکیشن طلا فروشی کدینو

اگر صاحب یک طلافروشی هستید حتماً از طراحی اپلیکیشن طلافروشی کدینو بی بهره نمانید. در کسب و کار طلا فروشی به جرأت می‌توان گفت که طراحی یک اپلیکیشن طلا فروشی می‌تواند به اعتبار کسب و کار شما بیفزاید. با کدینو بهترین طراحی اپلیکیشن طلا فروشی را خواهید داشت.

شرکت طراحی اپلیکیشن ویستا اپ

ویستا یکی از شرکت های برتر طراحی اپلیکیشن خدماتی android و iosاست. شرکت  طراحی اپلیکیشن ویستا علاوه بر ساخت اپلیکیشن های خدماتی، در بخش طراحی اپلیکیشن رزرو بلیط، طراحی اپ فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن آموزشی و سایر اپلیکشن ها برای موبایل دارای نمونه کارهای متعددی است. این شرکت برنامه نویسی ویستا با جدیدترین زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن‌هایی طراحی می‌کند دارای سرعت و امنیت بالایی است.

از ویژگی های اپلیکیشن های طراحی شده توسط شرکت ویستا طراحی ساده و کاربردی، رابط کاربری جذاب؛ تجربه کاربری و UX بهینه، امکان شخصی سازی و UI منحصر به فرد، مدیریت ساده پنل، امنیت بالای دیتا، سرعت بارگذاری و اجرا بهینه و طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو را می‌توان نام برد. ویژگی‌های فنی اپلیکیشن های شرکت ویستا توسعه Front-End وب با فریم ورک   Nuxt.js، توسعه Back-End  وب با فریم ورک  PHP  Laravel، توسعه App با فریم ورک React Native است.

یکی از بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن: شرکت طراحی اپلیکیشن اختصاصی ایراکد

یکی از بهترین شرکت‌‌های طراحی اپلیکیشن شرکت ایراکد است. شرکت ایراکد تا کنون اپلیکیشن های اختصاصی زیادی برای فروشگاه ها و سازمان ها و ارگان ها طراحی کرده است. این شرکت طراحی اپلیکیشن، طراحی‌های خود را بر روی پلتفرم‌های مختلف با زبان‌های برنامه نویسی مختلف انجام می‌دهد. طراحی های منعطف و کاربر پسند و مطابق با استانداردهای جهانی شرکت طراحی اپلیکشن ایراکد با استفاده ازجدیدترین طراحی های دنیا همراه با کد نویسی اصولی و بهینه صورت می‌پذیرد. این طراحی های اصولی امکان پشتیبانی و توسعه نرم افزار را متناسب با توسعه کسب و کار شما امکان پذیر سازد.

یکی از بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن: شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا

شرکت طراحی اپلیکیشن افرا نیز یکی دیگر از برترین شرکت‌های طراحی اپلیکیشن است. از نمونه‌های طراحی شرکت اپلیکیشن وب افرا می‌توان اپلیکیشن فروشگاه آنلاین، اپلیکیشن درخواست تاکسی و اپلیکیشن های بانکی را نام برد. این شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا با به خاطر برنامه نویسان و طراحان مجرب خود پتانسیل بالایی در طراحی اپلیکیشن دارد.

یکی از بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن: شرکت طراحی اپلیکیشن رهام وب

شرکت طراحی اپلیکیشن رهام وب یکی از برترین شرکت‌های طراحی وب است که سال 94 به صورت تخصصی فعالیت خود آغاز کرد. این شرکت در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن‌های موبایل تا به امروز توانسته در لیست شرکت های برتر طراحی اپلیکیشن موبایل مطرح شود.

شرکت طراحی اپلیکیشن رهام وب، خدمات تخصصی طراحی انواع اپلیکیشن ها و وب اپلیکیشن های اختصاصی را به صورت حرفه ای انجام می‌دهد. این شرکت طراحی اپلیکیشن رهام وب اپلکیشن یا PWA را به عنوان یک نسخه واحد بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و ای او اس به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی می‌کند.

یکی از بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در مشهد : شرکت طراحی اپلیکیشن عصر نقره‌ای

شرکت عصر نقره‌ای نیز یکی دیگر از شرکت‌های برتر طراحی اپلیکیشن است که در سال 1386 به صورت رسمی فعالیت خود را  آغاز کرد. این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای مبتنی بر وب فعال است و تمرکز ویژه‌ای بر تولید نرم افزارهای یکپارچه از جمله طراحی اپلیکشن های موبایل دارد. شرکت عصر نقره‌ای یکی از اولین و بزرگترین شرکت‌های طراحی اپلیکشن در ایران است و این موفقیت را مرهون مدیران و نیروی متخصص خود است.

جمع بندی

طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار شما به شما کمک می‌کند تا با مشتریان یا سهامداران خود ارتباط برقرار کنید و پله های پیشرفت در کسب و خود را سریع تر طی کنید. اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن هستید یک مشاوره رایگان از کدینورزرو کنید. تیم ما در کدینو برای ارزیابی نیازهای شما و کمک به اهداف شما با شما تماس خواهند گرفت. کارشناسان ما در مورد استراتژی طراحی UX وUI اپلیکیشن، تحقیقات محصول و کاربر و تمام نکات مهم هنگام طراحی اپلیکیشن با شما صحبت خواهند کرد.

14 نظر برای "بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در سال 1403"

  1. سلام . من یه اپلیکیشن رستوران میخواستم سفارش بدم . لطفا شماره واتساپ بدید RFP رو بفرستم براتون

    1. سلام . لطفا یک پیام کوتاه به شماره 09385603907 ارسال کنید تا همکاران ما با شما ارتباط بگیرن یا هم شماره تماس خودتون رو در این قسمت وارد کنید تا در اسرع وقت تماس بگیریم خدمتتون

  2. به نظر من بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در ایران شرکت کدینو هست . من چند تا پروژه سفارش دادم و راضیم واقعا . مرسی از خدمات خوب تان

  3. سلام . بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تو ایران رو نمیشه اینطوری ارزیابی کرد چون بستگی به پروژه داره ولی در هر حال ممنون از مقاله خوبتون

  4. سلام . من میخواستم ببینم شرکت شما آیا قرارداد کتبی هم میبنده برای طراحی اپلیکیشن یا خیر . چون این موضوع برای من خیلی مهم هست . من سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دارم ولی مهم برای من اینه که بتونم با شرکت شما قرارداد ببندم . لطفا با شماره تماس من تماس بگیرید 09121398091

    1. بله برای هر نوع پروژه طراحی اپلیکیشن ما قرارداد میبندیم باهاتون تا خیالتون بابت طراحی به موقع و اصولی راحت باشه . حتما در اسرع وقت کارشناسان فنی ما تماس میگیرن خدمتتون

  5. محتوا عالی بود . ممنون از شما . به نظرم از شرکت های خارجی هم استفاده میکردید بد نبود . چون خیلی از ایرانیا سفارش طراحی اپلیکیشنشون رو میدن به خارجیا

  6. سلام . من خانم آزادی هستم و اپلیکیشن OnBuy رو سفارش دادم ازتون که در حال حاضر در آلمان لانچ شده . واقعا راضی هستم و امیدوارم همیشه در کارتون موفق باشید چون آینده سازان این کشور هستید

  7. سلام و درود . چقدر عالی شرکت ها رو معرفی کردین
    لذت بردم
    ممنون میشم اگر بهترین شرکت های برنامه نویسی رو هم معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد
4.6/5 - (63 امتیاز)