طراحی اپلیکیشن طلا فروشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی اپلیکیشن طلا فروشی و جواهرات مثل کلیه کسب و کار‌ها در حال تحول است. فروش جواهرات و سنگ‌های قیمتی در ایران رشد زیادی کرده و افراد زیادی در رابطه با این موضوع شروع به فعالیت کردند.

در سال‌های نه چندان دور اپلیکیشن‌های طلا و جواهر فروشی در بین مردم رواج پیدا کرده است و فروشندگان متعددی اقدام به ارائه محصولات خود از طریق اپلیکیشن نموده‌اند. اپلیکیشن طلا فروشی از طرف تیم قدرتمند کودینو پیاده‌سازی شده است و این امکان را دارد که قیمت اجناس را بروز رسانی کند و علاوه بر آن می‌شود از طریق آن به محیط‌های اعلام لحظه‌ای نرخ طلا متصل شد.

طراحی اپلیکیشن طلا فروشی
مزایای طراحی اپلیکیشن طلافروشی
  1. وقت کافی برای انتخاب مشتری
  2. امنیت خرید مشتری تضمین شده است
  3. مشتریان از قیمت لحظه ای آگاه می شوند
  4. نمایش تنوع محصولات
  5. ارتباط تعاملی با مشتری
  6. می توانید نسبت به رغیبان بهتر عمل کنید
  7. دریافت سفارش از راه دور
  8. ثبت انتقادات و پیشنهادات
1- وقت کافی برای انتخاب مشتری

از جمله مزایای طراحی اپلیکیشن طلا فروشی می‌تواند این باشد که مشتریان وقت کافی را دارند تا بتوانند از روی صبر گزینه مورد نظر خود را پیدا کنند. باید این نکته ر در نظر گرفت که با وجود جذابیت‌های داخلی سایت کاربران متعددی به ویژه بانوان می‌توانند از اپلیکیشن شما بازدید نمایند.

2- امنیت خرید مشتری تضمین شده است

از آنجایی که جایجا کردن اقلام قیمتی اللخصوص طلا خطرات زیادی دارد، پس با طراحی اپلیکیشن برای طلا فروشی امنیت بیشتری برای مشتری‌های خود فراهم می‌کنید و این باعث رضایت آن‌ها می‌شود.

3- مشتریان از قیمت لحظه ای آگاه می شوند

وقتی که یک فروش گاه آنلاین طلا و جواهر قابلیت اطلاع رسانی دقیق از قیمت‌ها را به مشتری خود بدهد با یک تیر دو نشان زده است، یعنی هم از وقت خود و همچنین مشتریان صرفه جویی می‌شود. پس با نشر نرخ طلا و جواهر در وقت خود و مشتریان صرفه جویی کنید.

طراحی اپلیکیشن طلا فروشی
4- نمایش تنوع محصولات

در بعضی از مواقع شاید فروشنده محصولات گران قیمت خود را نتواند در ویترین فروشگاه خود به نمایش بگزارد، اما می‌شود آن‌ها را در اپلیکیشن خود نمایش دهد و این که کلیه محصولات خود را با استفاده از کاتالوگ در معرض دید مشتریان قرار دهد.

5- ارتباط تعاملی با مشتری

می توانید با برقرای ارتباط با مشتریان خود آن‌ها به سمت آنچه که می‌خواهند راهنمایی کنید. زیرا ممکن است در فروش حضوریبرای مشتریان سوال زیادی مطرح باشد اما از طریق ارتباط آنلاین احتیاجی به نیشت وقت زیادی صرف شود.

6- می توانید نسبت به رقیبان بهتر عمل کنید

بدیهی است که با شهرت برند، یک فروشگاه طلا و جواهر در بین مشتریان محبوب می‌شود و همه این‌ها با طراحی اپلیکیشن طلا فروشی میسر می‌شود.

7- دریافت سفارش از راه دور

مشتریان با نگاه به طرح‌های موجود در اپلیکیشن می‌توانند طرح‌های دلخواه خود را به صورت کاملا آنلاین سفارش دهند و از طرفی با آماده‌سازی سفارشات به صورت کاملا امن به دستشان برسد.

طراحی اپلیکیشن طلا فروشی
8- ثبت انتقادات و پیشنهادات

در صورت وجود هر گونه مشکل در روند کاری فروشگاه یا هر دلیل دیگری که از نظر مشتری عیب و ایراد محسوب می‌شود می‌توانند به شما بگویند و از این فرصت استفاده کنید تا روند کسب و کارتان را بهبود بخشید.

نتیجه گیری

محتوا مناسب مربو طبه هر محصول را جوری فرا هم کنید که اگر خود شما به اپلیکیشن وترد شدید از دیدن آن به وجد آید. خود را جای مشتری قرار داده و از دیدگاه آن‌ها جزئیات را نقد و بررسی کنید. موضوعاتی که بیشتر کاربران می‌پسنندن را گزینش کنید و به روشی بنویسید که هر مخاطبی از مطالعه آن لذت ببرد، در چنین شرایطی شما بازاریابی را به بهترین شکل انجام داده‌اید. فروش آنلاین طلا از طریق اپلیکیشن به خاطر یه سری دشواری‌ها که دارد نیازمند یک محتوای جذاب هم می‌باشد.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد