طراحی سایت پزشکی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی سایت پزشکی

عموم مردم این را می‌دانند که در یک شهر چندین پزشک دیگر مشغول به کار هستند. سوالی که پیش می‌آید این است که یک بیمار از چه راهی باید پزشک مورد نظر خود را انتخاب کند؟ بدیهی است که مهارت و تخصص به تنهایی یک تبلیغ محسوب می‌شود و باعث دهان به دهان شدن نام یک پزشک می‌شود. اما یک پزشک خوب برای معرفی دقیق‌تر خود به دیگران باید از یک رسانه استفاده کند، نمونه قدرتمند یک رسانه دستخوش طراحی سایت پزشکی می‌باشد.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی چه اهمیتی دارد؟

همان طور که می‌دانید شغل پزشکی مثل دیگر شغل‌ها که برای پیشرفت باید یک سایت اختصاصی داشته باشند، لازمه طراحی یک سایت حرفه‌ای است. با طراحی سایت پزشکی روند بهبود برای بیماران، پزشکات و مراکز درمانی با سرعت و سهولت بیشتری انجام می‌پذیرد. متخصصان پزشکی با به کارگیری سایت این امکان را ایجاد می‌کنند که با بیماران خود در ارتباط باشند و از جهتی مقالات مربوط به پزشکی را می‌توانند در اختیار بیماران خود قرار دهند. خوبی این راهکار این است که بیماران با مراجعه به سایت پزشکی می‌توانند بهترین متخصص را در موضوعات مختلف درمانی پیدا کنند. همچنین با اشتراک خدمات آنلاین در هزینه درمان صرفه جویی می‌شود. زیرا بیمارانی که در نقاط دور‌تر هستند دیگر مجبور به پرداخت هزینه‌های رفت و برگشت نیستند. طراحی سایت پزشکی موجب معرفی بهتر پزشکان به عموم مردم می‌شود.

مزایای طراحی سایت پزشکی

  1. باعث بهتر دیده شدن تخصص پزشکان
  2. استفاده کم هزینه بیماران از خدمات پزشکی
  3. مرجع معتبر برای اتخاب پزشک مورد نظر
  4. ارائه خدمات درمانی در تمام ساعات روز
  5. امکان برقراری ارتباط بین بیمار و پزشک
  6. اجرای دوره‌های آموزشی غیرحضوری

طارحی سایت پزشکی همیشه در دسترس است

ارتباط تعاملی پزشکان با بیماران خود یکی از اصلی‌ترین ویژگی طراحی سایت پزشکی است. بیماران می‌توانند در هر نقطه‌ای که هستند سوالات درمانی خود را از پزشک متخصص خود بپرسند. همچنین بیماران می‌توانند در صورت ضرورت مراجعه به متب پزشک به صورت غیرحضوری و کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو نمایند.

قابلیت های طراحی وب سایت دندانپزشکی:

  • قابلیت انتشار رزومه پزشک
  • قابلیت دریافت آنلاین حق ویزیت
  • قابلیت مشاورت رایگان و یا هزینه ای
  • امکان دریافت و تعیین وقت ویزیت
  • انتشار رویداد‌ها و مقاله‌های پزشکی
  • قابلیت قرار‌گیری لیست سازمان‌های بیمه
  • قابلیت نشانه گذاری محل دقیق کلینیک
  • قابلیت ثبت و رسیدگی به پرونده‌های بیماران
طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟

اصولا طراحی سایت پزشکی از جنبه ها و شاخه های مختلف به پزشکان کمک شایانی کرده است .جدا از آن که جراح زیبایی باشید، یا دندانپزشک، روانپزشک، متخصص پوست، روانشناس یا هر تخصص دیگر.

1- در حرفه خود شناخته شده‌تر و صاحب برند شخصی شوید

گاهی با وجود اینکه بیماران به تعداد مناسبی می‌رسند، ولی می‌خواهید، همه شما را به عنوان یک پزشک کارکشته و کاربلد بشناسند. پس نیاز است برند خودتان را تقویت کنید. یعنی افراد شما را به عنوان فلان پزشکی که به عنوان مثال کارش را با دقت انجام می‌دهد، برخورد خوبی با مراجعین دارد، سابقه خوبی در کنفرانس‌های داخلی و خارجی دارد، بشناسند. یعنی همان چیزی که پشت سر شما می‌گویند.

2- با این روش خود را بیشتر معرفی کنید

افرادی که تا به حال به پزشک مراجعه نکرده و تعریف شما را از کسی نشنیده‌اند، از چه راهی باید بداند که شما در چه تخصصی مهارت دارید؟

علاوه بر این که باید رسانه و محیطی برای معرفی آماده باشد، شک نکنید که طراحی سایت پزشکی از بهترین ابزار‌ها برای این کار است. در صفحه درباره ما، توضیحات کامل و جذابی از مشخصات خودتان و روش کاریتان نشر دهید. نمونه‌کارهایی که برای مراجعین انجام داده‌اید؛ البته بیشتر در حوزه‌های زیبایی و دندانپزشکی مفید است. یک از سایت را جهت نظرات بیماران راضی قرار دهید؛ چون تأثیر زیادی در تأیید اجتماعی دارد.محتوای مفید و به‌درد بخوری در قالب مقاله در بلاگ سایت منتشر کنید؛ گذاشتن اطلاعات رایگان در اختیار افراد معجزه می‌کند.

طراحی سایت پزشکی

حل مشکلات پزشکان با طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی به تنهایی قادر است بسیاری از مشکلات پزشکان را حل نماید. یکی از عمده مشکلات در مطب پزشکان تعیین وقت دقیق و زمان بسیاری است که برای تشکیل پرونده یا توضیحات کلی هدر می‌رود. در صورتی که این فرایند وقت گیر می تواند به صورت آنلاین انجام گیرد. حتی مشاوره آنلاین برای بیماران می تواند از مراجعات حضوری آن ها جلوگیری کند.

شناسایی بهترین پزشکان

بیشتر مردم حتی برای خرید ساده‌ترین وسیله زندگی خود نظرات سایر افراد را جویا می‌شوند. در حوزه پزشکی مثل انتخاب پزشک و روش درمان نیز این مسئله بسیار کار آمد است. یقینا میزان رضایت بیماران دیگر موجب جذب بیماران دیگر به سوی پزشک می‌شود.

نتیجه گیری

در این پست به معرفی کامل جنبه‌های لازم برای طراحی سایت پزشکی پرداختیم و این را درک کردیم که در دنیای امروز با وجود افزایش مشغله‌های بیماران و همچنین پزشکان با استفاده از این راه به نفع هر دو طرف است که برای صرفه جویی از وقت و هزینه رفت و برگشت و… از سایت پزشکی استفاده کنند.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد