بهترین اپلیکیشن های 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در یک نگاه...

بهترین اپلیکیشن

چه به تازگی یک گوشی اندرویدی جدید خریداری کرده باشید و یا به دنبال راه هایی برای جذاب کردن گوشی قدیمی خود هستید، اپلیکیشن های جذاب و کاربردی که در این مقاله به شما معرفی میکنیم را بخوانید. این برنامه ها شامل نحوه برقراری ارتباط با دوستان، تماشای فیلم، کارآمد بودن و موارد دیگر هستند. ممکن است شما بهترین گوشی اندروید موجود در بازار را داشته باشید؛ اما تا برنامه های کاربردی روی آن نصب نکنید؛ در حقیقت گوشی شما تفاوتی با یک تلفن ساده ندارد.

اپلیکیشن های پرداخت و تراکنش آنلاین

احتمالا در تبلیغ های تلویزیونی و بیلبوردها زیاد با این برنامه ها برخورد داشته‌اید.این برنامه ها با قابلیت پرداخت آنلاین، پرداخت قبض ها، خرید شارژ سیم کارت، خرید اشتراک اینترنت و انتقال وجه کار ما را راحت کرده اند.فقط برای استفاده از خدمات این برنامه ها نیاز به حسابی دارید که رمز دوم آن فعال باشد.بسیاری از بانک ها هم برای خدمات خود اپلیکیشنی طراحی کرده‌اند که از این به بعد لازم نیست برای هر کاری ساعت ها از وقت خود را در بانک تلف کنید.

اپلیکیشن های فروشگاهی

با توسعه فناوری و زیاد شدن استفاده مردم از تلفن همراه این روزها افراد برای فراهم کردن نیازهایشان اول در تلفن همراه خود شروع به سرچ کردن می‌کنند.شما میتوانید در گوشی خود چندین بازار مختلف جا دهید و به راحتی از آنها خرید کنید ، از دارو و مواد غذایی گرفته تا اکسسوری و لوازم التحریر را می‌توانید در این اپلیکیشن ها پیدا کنید.


به عنوان نمونه این اپلیکیشن ها در ایران می‌توان به باسلام،ترب و دیجی کالا اشاره کرد.به دلیل رقابت زیادی که در این فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، کالاها با مناسب ترین قیمت عرضه می‌شوند و با حذف واسطه های خرید کالا با قیمت تمام شده کمتری به دست شما می‌رسد.در برخی از این برنامه ها امکان مرجوعی کالا قرار داده شده است که شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از کالا و یا تطبیق نداشتن آن فوری آن را مرجوع کنید.

اپلیکیشن های مسیریاب

حتما تا به حال برای شما پیش امده که بخواهید به یک مقصد جدید بروید اما ندانید کدام مسیر را باید انتخاب کنید. یا وقتی به مسافرت میروید ممکن اسن سردرگم شوید و مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن مسیر هدر کنید. با نصب اپلیکیشن‌های مسیریابی به راحتی میتوانید بهترین مسیر را انتخاب کنید. استفاده از این اپلیکیشن ها سخت نیست و پیچیدگی زیادی ندارد. فقط با انتخاب مبدا و مقصد مسیریاب راه را به شما نشان میدهد. با فعال کردن گوینده صوتی بدون نگاه به صفحه موبایل به دستورات عمل کنید و به مقصد برسید.

توییتر

گاهی اوقات به‌طور غیرمنصفانه به عنوان نسخه کوچک‌تر فیس‌بوک، توییتر جایی است که به نظر می‌رسد تمام واکتش ها در آن فوراً اتفاق می‌افتد. این روزها اتفاقات و اخبار مهم فورا تبدیل به هشتگ میشوند. که باعث بیشتر دیده شدن موضوعات مختلف است، توییتر بهترین مکان برای حضور فعال است اگر دوست دارید در بالای صدر اخبار فوری باشید. سازندگان محتوای مورد علاقه خود، بازیگران، یا علاقه مندی های خود را دنبال کنید و همه اخبار، اتفاقات و نظرات را در توییتر دنبال کنید.

YouTube

یوتیوب یک برنامه اندرویدی پیش فرض است، بنابراین احتمالاً شما از قبل YouTube را در گوشی خودتان دارید. اپلیکیشن تلفن همراه یوتیوب شیک و کاربردی است و کل سایت های اشتراک‌گذاری ویدیو را کف دست شما می‌آورد. برای کسانی که مشترک YouTube Premium هستند، به تمام محتوای ممتاز و همچنین ویژگی‌های ویژه مانند پخش صدا در حالی که صفحه خاموش است دسترسی خواهید داشت. اما حتی زمانی که به عنوان یک برنامه رایگان از آن استفاده می کنید، YouTube میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. ممکن است این روزها افراد زیادی را دیده باشید که از طریق یوتیوب به درآمد خوبی رسیده اند. این نرم افزار برای صفحه هایی که بازدید زیادی دارند به ازای هر دقیقه ویدیو دلار پاداش می‌دهد.


JustWatch

این اپلیکیشن یک سرویس استریم نیست، JustWatch برنامه ای است که به شما می گوید چه چیزی را تماشا کنید و کجا آن را تماشا کنید. بنابراین دیگر تعجب نکنید که می توانید آخرین فصل The Boys را کجا تماشا کنید یا اینکه The Witcher برای پخش در Netflix در دسترس است یا خیر . JustWatch شما را برای دسترسی به فیلم مورد علاقه‌تان راهنمایی می‌کند. این اپلیکیشن همچنین توصیه‌های شخصی‌شده‌ای را بر اساس سرویس‌های پخش شما به شما می‌دهد و از ارسال محتوا به تلویزیون از دستگاه شما پشتیبانی می‌کند. بیش از 90000 فیلم و برنامه تلویزیونی در این اپلیکیشن فهرست شده است، و می‌توانید پیش از تماشا، تریلرها، جزئیات بازیگران و خلاصه داستان‌ها را بررسی کنید. حتی یک جدول زمانی مفید وجود دارد که نشان می دهد چه چیزی به سرویس های پخش مورد علاقه شما می رسد. به علاوه می توانید لیست تماشای خود را ایجاد کنید.

دیزنی /Disney+

دیزنی دارای بزرگترین کتابخانه فیلم و سریال در جهان است که همه آنها در اپلیکیشن دیزنی + هستند. با داشتن این اپلیکیشن برای هر عضوی از خانواده فیلمی پیدا خواهید کرد. هر چند که این فیلم و انیمیشن ها با زبان اصلی ارائه میشوند؛ پس میتواند گزینه مناسبی برای تقویت زبان از طریق فیلم دیدن باشد.


YouTube Music

اگر به موسیقی شنیدن علاقه دارید و یک شنونده حرفه‌ای موسیقی هستید، برنامه یوتیوب موزیک مناسب شماست. در این اپ میتوانید هر سبک موسیقی را که به آن علاقه دارید پیدا کنید و با انتخاب کردن موسیقی ملل مختلف به جهان سفر کنید.

Castbox

اگر عاشق پادکست هستید اما برای پیدا کردن پادکست سردرگرم هستید و نمیدانید از کجا شروع کنید؛ Castbox اپلیکیشنی است که می‌توانید دریافت کنید. نه تنها می‌توانید به همه پادکست‌های مورد علاقه‌تان با بیش از 26000 انتخاب گوش دهید. بلکه می‌توانید هر بار که یک قسمت جدید منتشر می‌شود، اعلان‌ را دریافت کنید و بر اساس انواع پادکست‌هایی که دوست دارید به آن‌ها گوش دهید. در این اپلیکیشن میتوانید صفحه هایی که دوست دارید را دنبال کنید. استفاده از این برنامه رایگان است و گزینه ارتقاء به Premium برای گوش دادن بدون آگهی، پادکست های انحصاری و محتوای اضافی از موارد دلخواه شما وجود دارد.

Spotify

Spotify احتمالاً اولین نامی است که وقتی به برنامه های موسیقی فکر می کنید به ذهن می رسد . و دلیل خوبی هم دارد، زیرا یکی از بهترین سرویس های پخش آنلاین است. مجموعه‌ای از موسیقی‌های پیشنهادی، از جدیدترین نسخه‌های بزرگ گرفته تا آثار جدید در آن ارائه می‌شود. Spotify همچنین اکنون برای برخی از بهترین پادکست ها در پلتفرم خود پشتیبانی ویدیویی ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، یک نسخه رایگان وجود دارد. اما اگر می‌خواهید بدون آگهی به موسیقی گوش کنید و موسیقی دانلود کنید، باید با پرداخت 10 دلار در ماه اشتراک این اپ را خریداری کنید. اگرچه Spotify به یک دوره سه ماهه رایگان اشتراک هدیه می‌دهد. Spotify همچنین یک طرح خانواده را با 16 دلار در ماه، یک حساب دانشجویی با هزینه کاهش یافته 5 دلار در ماه و یک حساب Duo که دو نفر در یک خانواده را پوشش می دهد با 13 دلار در ماه ارائه می دهد.

TikTok

در اصل Vine برای نسل جدید، TikTok خانه ویدیوهای کوتاهی است؛ که سرگرم کننده، مملو از الگوهای رفتاری هستند و به طور کلی برای محتواهای کوتاه مناسب هستند. چیزی که به عنوان برنامه Musical.ly شروع شد. که برای تقلید آهنگ ها در حین رقص طراحی شده بود، به یکی از سریع ترین برنامه های رسانه اجتماعی در حال رشد در جهان تبدیل شد. الگوریتم آن افسانه‌ای شده است زیرا محتوایی را برای شما بر اساس آنچه دوست دارید و با آن تعامل دارید تنظیم می‌کند، و اکنون محتوایی برای همه نسل‌ها، سرگرمی‌ها، پس‌زمینه‌ها و علایق در این برنامه وجود دارد.

اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر برای عکاسی همه جا حاضر است، بنابراین می توانید آن را در تلفن خود نیز داشته باشید. این شبکه اجتماعی که بر روی عکس ها متمرکز است، متعلق به فیس بوک است. فیلترهای عالی و ارتباط با دیگران به شما ارائه می دهد. اینستاگرام همچنین برای رقابت با TikTok بخش پرطرفداری به نام Reels را به امکانات اپلیکیشن افزود و به دنبال جذب بازار جدیدی است. از مهم ترین کاربردهای اینستاگرام برای ایرانی ها دسترسی به یک بازار فروش فوق العاده با مشتریان زیاد است.

واتس اپ

فروشگاه Google Play هیچ کمبودی در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ندارد. اما رمزگذاری امن سرتاسر واتس‌اپ و رابط غنی از ویژگی‌ها، آن را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی می‌کند. این برنامه چند پلتفرمی به شما امکان می دهد؛ پیام ها، تصاویر، یادداشت های صوتی و تماس های ویدیویی را به صورت رایگان ارسال و دریافت کنید. با داشتن واتس اپ میتوانید با دوستانتان در هرجای دنیا بطور رایگان تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی: دانشمندان می‌خواهند از سلول‌های مغز انسان کامپیوترهای زیستی بسازند.

در این مقاله بهترین اپلیکیشن های 2023 را برایتان آوردیم. اگر شما هم اپلیکیشن های کاربردی دیگری را سراغ دارید؛ در نظرات این صفحه برای ما بنویسید تا در مقالات بعدی درباره آن صحبت کنیم.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد