خدمات پشتیبانی سایت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در یک نگاه...

خدمات پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت چیست ؟

قبل از آنکه بخواهیم به خدنمات پشتیبانی سایت بپردازیم نیاز است بدانیم پشتیبانی سایت چیست ؟

پشتیبانی سایت به زبان ساده نگهداری و مراقبت از سایت است که باید به طور مرتب توسط متخصص حرفه ای انجام شود. تکنولوژی هر روز پیشرفت می کند و این بدان معنی است که هر روز مشکلات جدیدی برای سایت شما به وجود می آید که برای حل آنها نیاز به تجربه و راه حل های جدید دارید. این است که یک متخصص در کنار شما باشد تا در زمان مناسب این مشکلات را مشاهده کند و برای آنها چاره اندیشی کند.

همانطور که گفتیم سایت مانند بدن انسان است. سیستمی که نیاز به بررسی، تعمیر و نگهداری و عیب یابی منظم دارد. کافی است مدتی آن را نادیده بگیرید و انواع و اقسام مشکلات و بیماری های جدی و شاید جبران ناپذیر شما را فرا می گیرد. یک متخصص پشتیبانی سایت چشم دقیق شما برای ردیابی اشکالات و مسائلی است که اغلب توسط عموم مردم مورد توجه قرار نمی گیرند. در یک طبقه بندی کلی، پشتیبانی سایت به دو دسته تقسیم می شود: پشتیبانی محتوا و پشتیبانی فنی.

پشتیبانی محتوای سایت شامل کلیه خدماتی است که بر محتوای سایت شما تمرکز دارند. هنگامی که یک قرارداد پشتیبانی وب سایت با یک شرکت امضا می کنید، به این معنی است که تمام خدمات محتوای آنها (توسعه استراتژی محتوا، تولید محتوا، انتشار محتوا در یک برنامه زمانی خاص، به روز رسانی محتوای قبلی و غیره) به آن شرکت. پشتیبانی از محتوا یکی از بهترین راه ها برای پویا و به روز نگه داشتن سایت شماست، اما آنچه در این مقاله بر آن تاکید می کنیم پشتیبانی فنی از سایت شماست.

خدمات پشتیبانی سایت

پشتیبانی فنی سایت چیست ؟

همانطور که از نام پشتیبانی فنی پیداست به مسائل فنی سایت شما مربوط می شود. به روز رسانی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت سایت است و این به روز رسانی بدون حضور متخصص پشتیبانی فنی امکان پذیر نیست. امنیت اطلاعات یکی از بزرگترین چالش های دنیای دیجیتال است. فرقی نمی کند که صاحب یک سایت بزرگ باشید یا یک کسب و کار کوچک.

امنیت اطلاعات شما در اولویت است

تصور کنید اگر متخصص پشتیبانی در کنار شما نباشد چه اتفاقی می افتد. فرض کنید سایت شما به دلایلی هک شده است. پس از هک شدن، هکر می تواند اطلاعات نامربوط را در وب سایت شما قرار دهد. این موضوع شما را در معرض جریمه های مختلفی قرار می دهد که مهم ترین آنها جریمه های سنگین گوگل است. وقتی گوگل تشخیص می دهد که سایت شما بیش از حد اسپم است، آن را در لیست سیاه قرار می دهد و آن را از بینندگان حذف می کند. حال، چگونه می خواهید این مشکل را برطرف کنید؟

پیشگیری بهتر از درمان است.متخصصان پشتیبانی سایت برنامه نویسان و توسعه دهندگانی هستند که سایت شما را از نظر میزبانی و دامنه، کدها، امنیت و در دسترس بودن نظارت می کنند و چالش های احتمالی را پیش بینی می کنند و اشکالات را برطرف می کنند. مهمترین وظیفه یک پشتیبانی فنی در وهله اول محافظت از اطلاعات شما و جلوگیری از مشکلاتی است که در بالا توضیح دادیم. مهمترین خدمات پشتیبانی فنی در سایت عبارتند از:

1.نظارت دقیق بر سایت به صورت روزانه و منظم

2. اشتباهات سایت را تصحیح کنید

3. بررسی دسترسی به سایت و کیفیت بالای آن

4. بررسی کدها و تصحیح خطاهای احتمالی

5. بهبود سرعت سایت

6. پلاگین های لازم را نصب یا بنویسید• ایجاد امنیت و رفع حفره های امنیتی در سایت

پشتیبانی خدمات سایت

چرا باید خدمات پشتیبانی وب سایت کدینو را انتخاب کنیم؟

دوره، دوره مسابقه است، اگر امروز شما مانند روز قبل باشد، از رقبای خود عقب افتاده اید. فناوری با سرعتی باورنکردنی پیشرفت می کند. طبیعی است که اگر وب سایت شما همگام با پیشرفت و پیشرفت تکنولوژی نباشد، به هدف خود نخواهید رسید، از طرفی انتظار کسب تجربه و دانش در زمینه ای غیر از خودتان غیر منطقی به نظر می رسد.

مجموعه کدینو با همکاری متخصصان جوان، خلاق و متعهد خود همواره در تلاش است تا با دستیابی به آخرین فناوری ها به توسعه و رشد مشتریان خود کمک کند. با تهیه پکیج خدمات پشتیبانی سایت کدینو می توانید از خدمات مشاوره تخصصی با توجه به دانش روز دنیا برای ارتقای کارایی و بهینه سازی عملکرد وب سایت خود در زمینه های مختلف استفاده کنید.

مجموعه کدینو همیشه یک نسخه پشتیبان از سایت شما دارد…

در دنیای مدرن امروزی و عصر تکنولوژی، که تقریباً هر کاری را می توان به سادگی با چند کلیک و به صورت برنامه ریزی انجام داد، از دست دادن اطلاعات و عدم تهیه نسخه پشتیبان یک فاجعه است. هیچ کامپیوتری قابل پیش بینی نیست و در هر زمان ممکن است هارد کامپیوتر شما به دلایل مختلف آسیب ببیند و اطلاعات شما از بین برود.

وب سایت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به دلایل مختلف ممکن است تمامی اطلاعات وب سایت شما از بین برود. خطای انسانی، آسیب سرور، حملات هکرهای مخرب و غیره. تهدیدهای روزمره ای وجود دارد که وب سایت شما را هدف قرار می دهد.ما در مجموعه کدینو به صورت منظم و دوره ای از اطلاعات وب سایت شما در سرورهای مختلف نسخه پشتیبان تهیه می کنیم و در صورت لزوم Latest web backup بلافاصله در دسترس است. سایت شما را بازیابی خواهد کرد.نگران مشکلات و خرابی ها نباشید.

خدمات پشتیبانی سایت

با کدینو نگران خرابی های وبسایتت نباش…

بدیهی است که مانند هر ابزار دست ساز دیگری، برای وب سایت ها مشکلات و خرابی هایی وجود خواهد داشت. این مشکل برای صاحبان وب سایت به کابوسی تبدیل شده است و ترس از عدم توانایی در حل مشکلات همیشه آنها را همراهی می کند.

اگر وب سایت شما یک وب سایت خدماتی، فروشگاهی یا خبرگزاری باشد، مشکلات و خطاها بسیار گران تمام می شود و هر چه مدت زمان بیشتری برای حل آن نیاز باشد، بیشتر متضرر خواهید شد.

اینجاست که استفاده از خدمات پشتیبانی سایت به شما کمک می کند تا یک نجات دهنده را دوست داشته باشید.

کارشناسان کدینو در لحظه ای که به کمک نیاز دارید تا تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی وب سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنید، در کنار شما خواهند بود.

با کدینو همیشه سایتت رو بروز نگه دار…

بسیاری از وب سایت ها تنها چند ماه اول پس از راه اندازی را در عصر طلایی خود می گذرانند و پس از چند ماه، عطش مالکان برای به روز رسانی و مراقبت از وب سایت خود فروکش می کند. البته این امر بدیهی است و دلیل آن هم این است که نگهداری و به روز رسانی وب سایت ها طاقت فرسا است.ما به شما حق می دهیم، این کار نیاز به زمان و تخصص دارد و فرض بر این است که همه صاحبان وب سایت در محتوا، رابط کاربری یا سئو متخصص نیستند.

مجموعه کدینو با متخصصینی با تجربه در خدمات پشتیبانی سایت با ارائه بسته های متنوع خدمات پشتیبانی وب سایت، بسته به نیاز و نوع کسب و کار شما، کمک می کند تا وب سایت شما مانند روزهای اول تازه و کاربردی باشد و مخاطبان شما را درگیر خود کند.

تولید محتوای مناسب برای کسب و کار با راهنمایی حرفه ای کارشناسان تولید محتوای کدینو، مخاطبان بیشتری را جذب کرده و کسب و کار شما را بیش از هر زمان دیگری موفق خواهد کرد.

امنیت شما اولویت اول کدینو است…

در تمامی بسته های خدمات پشتیبانی سایت کدینو، امنیت وب سایت و اطلاعات شما اولویت اول ماست. کارشناسان بخش امنیت کدینو به طور مرتب و منظم امنیت وب سایت شما را بررسی می کنند و در صورت لزوم فورا اقدام خواهند کرد. محافظت در برابر حملات هکرها، جلوگیری از هرزنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های منظم امنیتی هسته نرم‌افزار از اقدامات ما در این زمینه است

طراحی سایت کدینو

مجموعه کدینو…

مجموعه طراحی سایت خوشنام کدینو از معدود مجموعه های طراحی سایت میباشد که با دارا بودن تمامی متخصصین در این حوزه از ایده پردازی تا پشتیبانی و نگه داری همراه شماباشد.

طراحی سایت در وهله‌ی اول و سپس پشتیبانی و سئو سایت نیاز به متخصصین خبره ای در این حوزه دارد که مجموعه کدینو با خوشنام کردن خود در حوزه طراحی سایت در بیرجند توانسته است اعتماد هموطنان را در سراسر کشور جلب نماید.

مجموعه کدینو با طراحی سایت اختصاصی همراه با اپلیکیشن های ویژه سایت همراه شماست تا به موفقیت و هدف های خود برسید.همچنین مجموعه کدینو با برنامه نویسی ربات های حرفه ای میتواند کمک کننده‌ی خوبی برای تسریع بخشیدن به سرعت و حرفه شدن وبسایت شما باشد.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد