طراحی اپلیکیشن شرکتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی اپلیکیشن شرکتی

در عصر حاضر به دلیل پیشروی تکنولوژی افراد متعددی وقت خود را در فضای مجازی می گذارند، این کار باعث شده که افرادی که در پی راه اندازی و گسترش کسب کار خود هستند از این روش جدید استفاده کنند. چراکه این قبیل از افراد می توانند با استفاده از طراحی اپلیکیشن شرکتی، مشتریان و مخاطبین بیشتری را رابطه با شرکت یا فروشگاه خود پیدا کنند.همین کار سبب پیشرفت کسب وکار و افزایش میزان سودهی آن ها می شود. با طراحی اپلیکیشن شرکتی مدیران شرکت ها یا صاحبان کسب و کار میتوانند برای تبلیغ یا معرفی شرکت خود طرح های خودشان را به صورت کاتالوگ طراحی کنند تا کاربران شناخت بیشتری پیدا کنند.

طراحی اپلیکیشن شرکتی پطور موجب گسترش کسب و کار می‌شود؟

طراحی اپلیکیشن شرکتی این خوبی را برای صاحبان کسب و کار دارد که برای شروع بتوانند شناخت خود را از بازار هدف افزایش دهند. این روش به مراتب کارآمد‌تر از روش‌های قدیمی است، زیرا شرکت یا کسب وکار را به یک مکان فیزیکی محدود می‌کند. برای همین است که با طراحی اپلیکیشن شرکتی می‌توانید این محدودیت را کنار زده وکسب وکار خود را گسترش دهید. این روش به میزان فروش محصولات و یا خدمات قابل ارائه بیشتر کمک می‌کند که طبیعتا برای افزایش سودهی شرکت بسیار مؤثر است. از طریق طراحی اپلیکیشن شرکتی این امکان فراهم است که با مشتریان یا مخاطبین خود بیشتر در ارتباط باشید و از نیاز‌های آن‌ها باخبر شوید، این روش منجر می‌شود که مشتریان بیشتری جذب شما شوند.

قابلیت های اپلیکیشن شرکتی
  1. بیوگرافی کامل از شرکت، محصولات و ارائه خدمات
  2. کاتالوگ معرفی تبلیغ شرکت
  3. قابلیت نمایش لیست محصولات و میزان فروش محصولات
  4. امکان اطلاع رسانی به کاربران از طریق شبکه های اجتماعی
  5. ثبت نیاز های کاربران
  6. امکان ثبت نام و ورود کاربران
  7. امکان طراحی فورم، جهت نظرسنجی
  8. قابلیت پشتیبانی از خرید و تماس با مشتری
  9. قابلیت دریافت انتقادات و پیشنهادات
مزایای طراحی اپلیکیشن شرکتی

با طراحی اپلیکیشن شرکتی سهم زیادی از بازار نصیبتان می‌شود. به این دلیل که امروزه، مشتریان به دنبال تجربیات خلاقانه و حرفه‌ای جدیدی هستند. به همین سبب مشتریان و مخاطبین بیشتر در طول مراجعات خود می‌توانند تبلیغات شمارا ببینند و از آنها آگاه شوند.

1- عرضه خدمات به مشتری

علاوه بر کسب و کار های آنلاین و صاحبان مشاغل که برای ارائه محصولات خود از اپلیکیشن شرکتی استفاده می کنند، آن دسته از شرکت هایی که به صورت خدماتی فعالیت دارند هم می توانند برای ارتباط با مخاطبین و مشتریان خود برای ارائه خدمات نیز از اپلیکیشن شرکتی استفاده کنند. آن ها حتی می توانند با بروز رسانی برنامه ها، مشتریان قدیم خود را از خدمات جدید خود نیز بهره مند کنند و براین اساس موجب جذب مشتریان جدید برای استفاده از خدمات خود می شوند.

2- فروش محصولات به مشتریان

مدیران شرکت های آنلاین علاوه بر نمایش محصولات خود در سایت، می توانند از پلتفرم فروش و ارائه محصولات خود در اپلیکیشن هم استفاده کنند.طراحی اپلیکیشن شرکتی برای فروش محصولات امتتیازات زیادی دارد. یکی از بهترین این امتیازات این است که صاحبان کسب و کار های آنلاین یا مدیران شرکت های آنلاین می توانند فهرست مشتریان خودرا همراه با شماره تلفن آنها و مشخصاتشان داشته باشند تا بتوانند خدمات و کالا های خود را به صورت حرفه ای به آنها ارائه دهند.

طراحی اپلیکیشن شرکتی
3- بکارگیری درون سازمانی

یکی دیگر از مزایای کاربرد اپلیکیشن‌های شرکتی این است که برای فعالیت‌های درون سازمانی استفاده می‌شوند.مدیران سازمان‌ها نیز می‌توانند با طراحی اپلیکیشن شرکتی، کارمندان و اعضای شرکت خود را کنترل کنند، فراگیری‌های لازم را ارائه دهند و تکالیف سپرده شده را کنترل کنند. بااین راهکار ایده آل می‌شود مباشرت‌های لازم بر کارکنان برای بهره وری بیشتر آن‌ها انجام داد.

همچنین مطالعه کنید

طراحی سایت شرکتی
ویژگی های پنل کاربری اپلیکیشن شرکتی

طراحی پنل کاربری برای اپلیکیشن شرکتی به این صورت است که با توجه به سلیقه مشتری ویژگی های آن تعیین می شود وبسته به نوع حرفه آنها امکاناتمورد نیاز آن در دسترس قرار می گیرد. در این بخش بعضی از ویژگی های پنل کاربری اپلیکیشن شرکتی را بیان می کنیم.

1- ویژگی مدیریتی

اگر قصد دارید اپلیکیشن با هدف یک شرکت ایجاد کنید، باید سطوح دسترسی را درنظر بگیرید و امکانات مناسب را برای کاربران تیمتان ایجاد کنید. از جمله گروه‌های کاربری ویژه برای انجام امور، باعث افزایش امنیت می‌شود.

2- امنیت دسترسی کاربران

یکی دیگر از امکانات مهم می‌تواند سطح دسترسی کاربمندان باشد. کارمندان نباید به قسمت مدیریت دسترسی داشته باشند.به غیر از تسطیح برنامه، اپلیکیشن باید از امنیت مطلوبی بهره‌مند باشد.

3-مدیریت حرفه ای اسناد

اپلیکیشن باید این قابلیت را داشته باشد که اسناد را با حفاظت بالا بایگانی کند تا در صورت استفاده مجدد، فراخوانی شوند.

4- نمایش روند پیشروی پروژه

یکی دیگر از مزایای طراحی اپلیکیشن شرکتی نمایش میزان پیشرفت در هر پروژه است. مدیر شرکت میتواند از طریق این ویژگی میزان پیشرفت پروژه را طبق برنامه های اولیه ببیند

طراحی اپلیکیشن شرکتی
5- طبقه بندی ها و فیلترها

پنل کاربری اپلیکشین شرکتی این مزیت را هم دارد که خدمات ارائه شده را طبقه بندی و فیلتر کند. این مدیران کسب وکار کمک میکند تا از راه دور برنامه هارا کنترل کنند.

6- ایده پردازی برای جذب مشتری

با طراحی اپلیکیشن شرکی میتوانید راهکار های مناسبی برای جذب مشتریان بیشتر و جلوگیری از رفتن مشتریان وفادار قبلی پیدا کنید.

7- قابلیت پرداخت درون برنامه ای

این قابلیت نیز در پنل کاربری وجود دارد که مشتریان بدون مراجعه به شرکت یا مراجعه به بانک بدون نیاز به انجام عملیات کارت به کارت بتوانند از درون برنامه این فرایند را انجام دهند.

حرف آخر

دراین مطلب به قابلیت ها، مزایا و مهم بودن طراحی اپلیکیشن شرکتی پرداختیم و آگاه شدیم که در عصر امروز با پیشرفت تکنولوژی اکثر کسب و کارها آنلاین می شود، می توان روند مدیریت شرکت ها یا کسب و کار های آنلاین را با کمک اپلیکیشن شرکتی بهبود بخشید و با استفاده از ابزارها و امکانات در پنل کاربری به جذب مشتری بیشتر، ارتباط با مشتری، آگاهی از نیاز های مشتری و افزایش مقدار سودهی کسب وکار اشاره کرد. از همه مهمتر این است که با قرار دادن کاتالوگ های مربوط به محصولات و خدمات می توانید مشتریان را از خدمات و محصولات خود ۀگاه کنید.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد