چرا طراحی سایت اختصاصی به این اندازه مهم است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی سایت اختصاصی

در عصر امروز و با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر کسب و کار ها به سمتی کیشده می شوند که بتوانند میزان بازدهی کسب و کار خود را چه از نظر سودهی و یا جذب مشتری بیشتر افزایش دهند. اما راهکار شگفت انگیزی که در حال حاظر میان کسب و کار های موفق شناخته شده است، طراحی سایت اختصاصی می باشد که از این طریق شما می توانید با توجه به نوع فعالیت خود وب سایت خود را سفارش دهید که این امر مهم از هر نظر که بخواهید می تواند کسب وکار شمارا بهتر در میان مشتریان جلوه دهد .

طراحی سایت اختصاصی
عوامل مؤثر بر طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی از جنبه‌های زیادی برخوردار است که مهمترین آنها شامل کدنویسی و نوع امکانات یک وب سایت می‌باشد. هنگامی که بحث طراحی سایت اختصاصی پیش می‌آید، هدف اصلی از طراحی این است که خواسته‌های مختلف مشتریان را طوری ساختار‌سازی شود که ظاهر گرافیکی سایت به گونه‌ای فراگیر و منحصربفرد باشد که یک مشتری را در نگاه اول به خود جذب کند وهمچنین از نظر امنیت بالا، سرعت و رابط کاربری طبق آخرین تکنولوژی حاظر در قلمرو طراحی وب باشد. شما نیز می‌توانید با انتخاب خدمات طراحی سایت اختصاصی شرکت کودینو وب سایت خود را به راحتی و متناسب با معیار‌های کسب و کارتان سفارش دهید که از سایر رقبای خود سرانجام بهتری داشته باشید.

مهمترین معیار های طراحی سایت اختصاصی

اگر می خواهید در حوضه حرفه ای خود از دیگر رقیبانتان جلوتر پیش بروید، باید در ساختار کاربردی و سریع بودن سایت اختصاصی خود به گونه ای عمل کنید که از نظر مزیت های رقابتی نسبت به دیگر وب سایت های رقیب بهتر باشد. در ادامه به معرفی این معیار ها می پردازیم

1- پی ریزی نیاز های جدید و محنصر به فرد

اگر می خواهید در حوضه حرفه ای خود از دیگر رقیبانتان جلوتر پیش بروید، باید در ساختار کاربردی و سریع بودن سایت اختصاصی خود به گونه ای عمل کنید که از نظر مزیت های رقابتی نسبت به دیگر وب سایت های رقیب بهتر باشد.

2- ساختار بندی طبق جدیدترین متد های برنامه نویسی

قطعا استفاده از جدیدترین نسخه از تکنولوژی های برنامه نویسی نظیر زبان های PHP, Javascript برای ساختاربندی سایت های اختصاصی بسیار کارآمد و مفید هستند.

طراحی سایت اختصاصی
3- امکان توسعه سایت در آینده

این قابلیت برای کسب وکار هایی خوب است که در اوایل فعالیت خود هنوز به گستردگی کافی نرسیده اند و یا هزینه کافی برای پیاده سازی یک سایت با امکانات کافی را ندارند. با طراحی سایت اختصاصی این امکان شگفت انگیز وجود دارد که در زمان های آینده با توجه به رشد کسب وکار می توان وب سایت را از نظر امکانات دلخواه مثل فروشگاه اینترنتی ، درگاه خرید آنلاین، طرز نمایش گالری و نحوه طراحی کاتالوگ تبلیغات و… توسعه بخشید.

4- اهمیت امنیت سایت

امنیت یکی از مهمترین فاکتور هایی است که در طراحی سایت به آن توجه می شود و باید گفت که امنیت در دوام فعالیت، ثبات و اعتبار یک وب سایت موضوع خیلی مهمی است. با تحقیقات صورت گرفته در وضعیت سایت های عادی یا حتی بزرگ به این نتیجه می رسیم که اکثر مدیران و صاحبان کسب وکار امنیت سایت را جدی نمی گیرند.امنیت در طراحی سایت اختصاصی زمانی در وضعیت مطلوب قرار می گیرد که سایت از خطرات احتمالی مانند هک شدن در امان باشد. اگر امنیت سایت به طرز درستی تامین شده باشد حمله ناموفق بوده و سایت آسیبی نخواهد دید.

طراحی سایت اختصاصی
5- ظاهر گرافیکی سایت اختصاصی

ظاهر گرافیکی در طراحی سایت اختصاصی به این معنی است که اشکال و تصاویری که باعث زیبا‌سازی سایت می‌شود جلوه‌ای مرتبط بر چهارچوب اصلی کسب وکار باشد. البته این موضوع هم حائز اهمیت است که نوع استفاده از رنگ بندی عناصر تشکیل دهنده، استفاده از تصاویر مختلف، نوع و اندازه قلم‌ها و فونت‌هایی که در متن سایت استفاده می‌شود هم تاثیر گذاری سایت را از نظر زیبایی نسبت به دید مشتریان و کاربران به شدت بالا می‌برد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

اغلب کسب و کار‌ها چه کوچک و چه بزرگ از اهمیت طراحی سایت اختصاصی آگاه‌اند. نکته مهم این است که چه مواردی در طراحی سایت اختصاصی، مزیت به حساب می‌آیند و آن کسب و کار را چه قدر با سایر رقبای خود متمایز می‌کند.

از این جهت به معرفی مزایای طراحی سایت اختصاصی می پردازیم :

1- در نگاه اول بر دل مخاطب تأثیر مثبت بگذارد

یک سایت موفق از چیدمان ویترین خود مشخص می شود، به طور حتم ویترین وب سایت شما همان ویترین فروشگاه شماست. از جمله مزایای طراحی سایت اختصاصی زاویه دید کاربران شما هست، پس بهترین کار این است که ویترین خود را عالی بچینید. از این رو میتوانید با سفارش قالبی در راستای حرفه خود از رقبا جلو بزنید.

2- امکانات خوب متناسب با نیاز کسب و کار شما

اگر می‌خواهید به صورت قدرتمند به تجارت آنلاین بپردازید و یا کسب کارتان را گسترش دهید طراحی سایت اختصاصی مهمترین دلیلی است که شما می‌توانید باتوجه به شرایط کارییتان امکانات و نیاز‌های لازم را فراهم کنید. این را در نظر داشته باشید که موفقیت در کسب وکار آنلاین لازمه پیاده‌سازی حرفه‌ای امکانات سایت بسته به نیاز‌های کسب وکار شماست.

3- افزایش رتبه بندی در موتورهای جستجو

یکی از معروف ترین اصطلاحات در تجارت الکترونیک، بخش (سئو) است. seo در بهینه سازی سایت شما در قرار گرفتن در رتبه های بالاتر موتور های جستجو نقش مهمی ایفا می کند. طراحی سایت اختصاصی این مزیت را دارد که بتوانید به راحتی روی بهینه سازی سایت (seo) خود کار کنید که در رتبه های بالاتر قرار بگیرید.

4- با این مزیت رقیبان به چالش میافتند

در واقع جلو زدن از رقیبان یکی از به باارزش ترین مزایای طراحی سایت است و به شما این امکان را می دهد که در حیطه کاری خود سرآمد رقیبان خود باشید و آن ها را به چالش بکشید.

5- طراحی سایت اختصاصی روند سودهی را افزایش می‌دهید

طراحی حرفه‌ای سایت قطعا توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و باعث افزایش بازدید از سوی مشتری می‌شود، زیرا هنگامی که بازدید‌ها بیشتر شود، فروش افزایش میابد و سرانجام کسب و کار شما رویش می‌کند.

همچنین می توانید در کنار سایت اختصاصی اپلیکیشن اختصاصی نیز داشته باشید

طراحی اپلیکیشن اختصاصی
6- طراحی حرفه‌ای و گسترش کسب وکار

احتمالا از سبک طراحی سایت‌های مانند رستوران‌ها یا سایر فروشگاه‌های آنلاین بازدید کرده اید؟ به احتمال زیاد تعریف آن وب سایت را بین دوستان و همکاران خود داشته‌اید. همه این‌ها نشانه طراحی حرفه‌ای سایت بوده است. طراحی حرفه‌ای منجر به جذب مشتری می‌شود. به این دلیل است که طراحی زیبا یکی دیگر از مزیت‌های سایت اختصاصی است.

7-دسترسی به وب سایت بدون محدودیت در زمان و مکان

کسب و کار آنلاین قبل از داشتن هر گونه مزیتی یک محیط آنلاین جهت عرضه خدمات به حساب می‌آید. مشتریان می‌توانند به طور شبانه روزی از خدمات و محصولات شما آگاه شوند و از همه مهمتر برای خرید نیازی به مراجعه فیزیکی ندارند.

8- سرعت لود در طراحی سایت اختصاصی

در روند طراحی سایت اختصاصی، یک سری فاکتور‌هایی رعایت می‌شود که سرعت بالا آمدن صفحه برای کاربران به حداقل می‌رسد. علاوه بر این که برای کاربر تجربه ی‌خوبی می‌شود، بلکه از نظر ربات‌های گوگل یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود و در رتبه بندی‌ها تأثیر خوبی می‌گذارد.

نتیجه گیری

در این پست از ابعاد مختلف طراحی سایت اختصاصی را مورد برسی قرار دادیم. خوب می‌دانیم که امروزه مدیرانی موفق هستند که فروشگاه خود را آنلاین کنند تا از این طریق بتوانند در میان رقیبان خود حرفی برای گفتن داشته باشد. این امر نیز در افزایش شناخت مشتریان نسبت به خدمات و محصولات جدید بسیار تأثیر گذار است.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد