طراحی سایت وردپرس

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی اپلیکیشن وردپرس

در دنیای وب با پیدایش وردپرس تحولی بزرگ صورت گرفت چراکه طراحان سایت و مدیریت محتوا آن را یکی از محبوبترین و قدرتمندترین پلتفرم های طراحی سایت میدانند. این پلتفرم قدرتمند دارای صدها افزونه برای تشکیل ویژگی های مختلف و قالب های آماده بی شماری است. برای همین است که صاحبان کسب کار های آنلاین درانتخاب اول طراحی سایت وردپرس را ترجیح میدهند.

طراحی سایت وردپرس

مهمترین قابلیت طراحی سایت وردپرس

بهترین و قدرتمندترین قابلیتی که طراحی سایت وردپرس دارد این است که میشود برای کسب وکار های آنلاین به کارگیری شود. استفاده از سایت وردپرس کسب وکار شما را به یک فروشگاه کاملا آنلاین و حرفه ای تبدیل می کند که در هر زمان و مکانی در دسترس کاربران است. تمام امکاناتی که میتواند به رونق کسب و کارشما کمک کند در وردپرس قابل مشاهده است، از جمله این امکانات کنترل حرفه ای دسته بندی محصول، اتصال به درگاه بانکی، قابلیت نصب افزونه های فروشگاه ساز مانند (Woocomerce) و کلی افزونه دیگر است. به همین علت طراحی سایت با وردپرس بسیار محبوب است که بیشتر صاحبان کسب وکار برای افزایش میزاد سودهی و جذب بیشتر مشتری به فروشگاه آنلاین خود از آن استغاده می کنند.

ویژگی های دیگر سایت وردپرس

1- بروزرسانی بلاوقفه و پایدار

وردپرس جهت هماهنگی و بروز شدن سایت با در نظر گرفتن نیاز کاربران و بارگیری تکنولوژی ها پیاپی در حال بروز شدن است، که یکی از قابلیت های وردپرس شناخته میشود.

2- عملکرد بهتر در بهینه سازی و قالب سئو

وردپرس این قابلیت را دارد که شما میتوانید باتوجه به سلیقه خود ساختار نوشته های سایت خودرا تگ گذاری کنید و به کمک افزونه های دیگر محتوای سایت خود را بهینه کنید.

3- سرعت بالای وردپرس

وردپرس به گونه ای تمیز و حرفه ای طراحی شده است که سرعت بالای آن تاثیر زیادی برای استفاده کابران دارد.

4- محیطی ایده آل برای مدیریت محتوا

در وردپرس مدیریت محتوا بسیار راحت و لذت بخش است، زیرا کابر میتواند به ابزار های کارآمد برای ویرایش،بروزرسانی و انتشار محتوای خود را دراختیار داشته باشد

5- در دسترس بودن سایت وردپرس

این قابلیت این امکان را ایجاد می کند که سایت به نحوی طراحی شود روی هر دستگاهی قابل اجرا باشد و در همه حال دردسترس کاربران و مشتریان باشد. به همین صورت خیالتان راحت است که مخاطبینتان میتوانند از موبایل،تبلت، لپتاپ یا کامپیوتر شخصی خود سایتتان را مشاهده کنند.

6- پیشرفت تجربه کاری با طراحی سایت وردپرس

با وجود پلاگین ها و تم های طراحی شده و آماده، وردپرس این قابلیت را دارد که بر اساس سلیقه کاربران نسبت به حرفه خود بتوانند آن ها را انتخاب کنند و در بستر وردپرس استفاده نمایند. هنگامی که برای کسب وکار خود به طراحی سایت وردپرس میپردازید این قابلیت وجود دارد که هر تم و پلاگینی که در نظر گرفته اید با سایت شما همخوانی داشته باشد.

طراحی سایت وردپرس

همچنین میتوانید مطالعه کنید

طراحی سایت رستوذان

مزایای طراحی سایت وردپرس

1- پنل کاربری حرفه ای

از مهمترین عوامل انتخاب اسلوب مدیریت محتوا، شرایط کنترل بخش ها و اطلاعات است. با وجود ارتقاء و اضافه کردن امکانات در پنل مدیریت کار با شایت وردپرسی بسیار آسان و راحت است.

2- پیاده سازی بر اساس ساختارهای php

php یکی از محبوبترین زبان های برنامه نویسی وب برای سایت های گوناگون است. همچنین برانامه نویسی های سایت وردپرس با زبان php برنامه نویسی و پایه گذاری می شود که همین دلیلی می شود تا سایت وردپرس از انعظاف پذیری بالایی برخوردار شود

3- امنیت در طراحی سایت وردپرس

بی دلیل نیست که طراحی سایت وردپرس از نظر طراحان سایت و صاحبان کسب وکار به این اندازه محبوب باشد. چرا که پوردپرس از نظر مدلسازی امنیت سمت کاربر، امنیت در مرکز و امنیت سمت سرور بسیار قوی است. هم به دلیل به روزرسانی‌های مکرر به هیچ عنوان قدیمی نمی‌شود.

4- محبوبیت جهانی طراحی سایت وردپرس

به دلیل وجود شایستگی های زیاد وردپرس در بروزرسانی و طراحی سایت ، شرکت های بزرگ معروف دنیا هم برای طراحی سایت و کنترل بخش محتوای کسب کار خود از وردپرس استفاده می کنند.

5- نقش پلاگین ها در سایت وردپرس

با طراحی سایت وردپرس و نقش پلاگین ها این امکانات از جمله تقویم، گالری فیلم، ویژگی های شبکه های اجتماعی و… را میتوان به راحتی به سایت خود اضافه کرد

6- چند منظوره بودن وردپرس

قائده مدیریت محتوای در سایت وردپرس به این شکل است که میشود به صورت همزمان چندین کاربر روی سایت فعالیت کنند. این نکته هم هست که مدیر سایت باید برای فعالیت کاربران خود دسترسی آن ها را به بخش پیشخوان تعیین و تنظیم کند. در آخر هم نتیجه گیری ها سریع تر انجام می شود.

طراحی سایت وردپرس

سخن پایانی

در این پست به ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم طراحی سایت وردپرس پرداختیم و متوجه شدیم که هر کسب و کار برای افزایش جذب مشتری و میزان سودهی خود می‌تواند اقدام به طراحی سایت ورپدرس برای فروشگاه خود کند، صاحبان کسب وکار با طراحی فروشگاه آنلاین دیگر نگران خرید یا اجاره مغازه برای فروش اجناس خود نیستند، زیرا با فروشگاه آنلاین می‌توانند بدون محدودیت‌های زمان و مکان در هر لحظه به فعالیت تجاری خود ادامه دهند. بااین کار فروشندگان با مشتریان خود می‌توانند به صورت تعاملی در ارتباط باشند، این کار بهترین روشی است که می‌شود مشتری را برای مدت طولانی نگه داشت.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد