چرا طراحی اپلیکیشن رستوران لازم است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی اپلیکیشن رستورانی

در دنیای امروز با استفاده مردم از تلفن های همراه، هر کسب کار موفقی به طراحی اپلیکیشن موبایل احتیاج دارد. از جمله مهمترین نکاتی که هر کسب وکار موفق باید برای بدست آوردن مشتری های دائمی و وفادار در زمبنه رستوران یا فست فود بداند. با طراحی اپلیکیشن رستوران این امکان را دارید که با مشتریان خود ارتباط دائمی و رایگان بر قرار کنید. ساخت اپلیکیشن رستوران این شرایط را فراهم میکند که مشتری بتواند به منو،قیمت ها، سفارش و پرداخت آنلاین به راحتی دسترسی داشته باشد. همچنین میتوانید در کنار خدمات خود به مشتریان تبلیغات خوبی هم به وسیله اپلیکیشن داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن رستوران
طراحی اپلیکیشن رستوران چه فایده ای دارد؟

طراحی اپلیکیشن رستوران منافعی زیادی دارد، زیرا بیشتر مردم سفارش آنلاین را نسبت به خرید سنتی ترجیح میدهند. بهویژه در این زمان که تکنولوژی بین افراد از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر مردم میخواهند به جای ماندن در صف، از محل سکونت خود غذا را سفارش دهد در اسرع وقت سفارش خود را دریافت کنند. با تحقیقاتی که صورت گرفته اپلیکیشن رستوران در لیست محبوب ترین برنامه ها قرار گرفته.

مزیت های اپلیکیشن رستوران
1-قابلیت رزرو میز

با به کار‌گیری اپلیکیشن رستوران به مشتریان خود این امکان را بدهید که محل نشستن خود را خودشان تأیین کنند. از این جهت روند رضایت مشتریان افزایش میابد و آنها مشتری همیشگی شما باقی می‌مانند.

2-مشاهده منو و قیمت‌ها

با طراحی اپلیکیشن رستوران این امکان وجود دارد که مشتریان بتوانند منو هر غذا و قیمت‌ها را برسی کنند. بااین کار امکان دیدن تمامی منو‌های موجود وقیمت‌هایشان هست و این باعث افزایش سرعت کار می‌شود.

3- امکان سفارش غذا​

مشتری با نصب اپلیکیشن رستوران، می‌تواند سفارش خود را از قبل ثبت کند تا وقتی که به رستوران می‌رسد بدون اتلاف وقت سفارش خود را تحویل بگیرد.

4- رزرو جای پارک

یکی از دغدغه های افراد در شهر های شلوغ پیدا کردن جای پارک است، و همین مسئله باعث صرف نظر کردن مشتری ها می شود. این اپلیکیشن باعث می شود که از قبل جای پارک خود را رزرو کنید.

5- اعمال تخفیف در سفارش

با طراحی اپلیکیشن رستوران می‌توانید برای مشتریان ثابت و دائمی خود کد تخفیف ارسال کنید. این امر موجب افزایش رضایت مشتری و تشویق بیشتر مشتریان جدید می‌شود. با اینکار می‌توانید آنها را مشتری همیشگی خود کنید.

6- امکان سفارش آنلاین از مسیر دورر

بعضی وقت‌ها پیش می‌آید که مردم وقت رفتن به رستوران را ندارند، با طراحی اپلیکیشن رستوران می‌توانید برای مشتریانی که امکان یا وقت رفتن به رستوران را ندارند قابلیت سفارش آنلاین را فراهم کنید.

چرا طراحی اپلیکیشن رستوران به این اندازه مهم است؟

جدا این که برنامه شما یک برنامه برخط تحویل غذا است یا اپلیکیشن رستوران، این باعث شده که در مسیر درستی به سمت موفقیت قرار گرفته اید. باپیدایش اپلیکیشن های رستورانی مراکز فروش غذا سود بیشتری از کسب وکار خود می برند. طراحی اپلیکیشن رستوران نه تنها به مشتریان شما این اجازه را می دهد که از خدمات شما استفاده کنند بلکه در ذهن مشتریان این تصویر را ایجاد میکند که کسب و کار شما یک برند تجاری موفق نیز هست.

همچنین میتوانید مطالعه کنید

طراحی اپلیکیشن گردشگری
ویژگی های اپلیکیشن رستورانی
  1. سازگاری با پلتفرم های اندروید ، iOS و وب اپلیکیشن
  2. امکان دریافت سفارشات آنلاین
  3. درگاه بانکی مخصوص اپلیکیشن
  4. امکان دسته بندی نامحدود تمامی خدمات
  5. قیمت گذاری محصولات و مدیریت آن ها
  6. امکان مسیریابی آنلاین در هر مکان
  7. امکان امتیازدهی مشتریان به نحوه خدمات
  8. امکان اطلاع رسانی به صورت پیامک
  9. قسمت گالری تصاویر برای انواع غذا
  10. امکان رزرو میز
  11. امکان تهیه گذارشات پیشرفته از برنامه
طراحی اپلیکیشن رستوران
نماد رستوران خود را تقویت کنید

طراحی اپلیکیشن رستوران یکی از مهمترین راهکارها برای افزایش نماد کسب و کار است. بیشک کیفت غذا و خدمات فضای رستوران باعث می‌شود که مشتریان برای دوستان و آشنایان خود تعریف کنند. این روش یکی از بهترین روش‌ها است برای جذب مشتری بیشتر. طراحی اپلیکیشن رستوران این گنجایش را دارد که مشتریان جدیدی را جذب کند تا ترغیب شوند به صورت مداوم از خدمات و منو‌های رستوران شما استفاده کنند.

سخن پایانی

در این پست به این آگاهی رسیدیم که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کسب کار‌های رستورانی راز موفقیتشان دستخوش طراحی اپلیکیشن رستوران است که بتوانند بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های زمان و مکان روند ارائه خدمات خود را به مشتری‌ها بیشتر کنند که همین باعث تبلیغ برند رستوران بین دیگر افراد می‌شود که خود موجب جذب مشتری بیشتر می‌شود واین کار به سودهی کسب وکار کمک شایانی می‌کند.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد