طراحی سایت طلافروشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در یک نگاه...

طراحی سایت طلا فروشی

طراحی سایت طلا فروشی با این هدف ساخته می‌شود که این کسب و کار را از نظر زمان و مکان محدودیتی نداشته باشد و از همه مهمتر به حفظ امنیت فروشگاه کمک زیادی می‌کند. در دنیای امروز بیشتر کسب ئ کار‌هایی که می‌خواهند در بازار جهانی مطرح شوند باید به دنبال فضای وسیع مانند فضای اینترنت باشند. فروشگاه‌های طلا فروشی برای گسترش کسب وکار خود، جلب اعتماد مشتریان و افزایش میزان سودهی خود میتولنند اقدام به طراحی سایت طلافروشی کنند.

طراحی سایت طلافروشی

طراحی سایت طلا فروشی چه امکاناتی دارد؟

با طراحی سایت طلا فروشی این امکان وجود دارد که برای هر یک از محصولات گالری تصویر ایجاد کنید و با بهترین کیفت در سایت به نمایش بگذارید و همچنین می‌توانید توضیحات هر محصول را در کنار تصویر قرار دهید.

  • امکان ثبت سفارش در سایت و تسویه حساب درون برنامه‌ای برای همه کاربران
  • امکان تازه‌سازی قیمت‌ها، طبق نرخ جهانی
  • امکان دریافت اخبار و رویداد‌های بازار ارز و طلا
  • امکلن دسته بندی محصولات با فیلتر‌های مختلف
  • امکان نمایش شماره‌های تماس و آدرس فروشگاه
  • کنترل ممتد و راحت به زبان پارسی
  • امکان ثبت نظرات کاربران سیات
  • امکان مقایسه بین محصولات مختلف
بروز گردانی قیمت طلا وجواهرات

این مزیت یکی از مهمتربن نکات طراحی سایت طلا فروشی است که خیلی راحت قیمت روز طلا و جواهرات تغییر می‌کند. به دلیل افزایش نوسانات قیمت طلا می‌توان امکان نمایش قیمت لحظه‌ای را در سایت طلافروشی طراحی کرد. بستر‌های آنلاین زیادی در موضوع نمایش قیمت لحظه‌ای طلا رو نمایی شده‌اند که تنها کافیست بر روی سایت طلا فروشی تعبیه کنید.

گالری تصاویر طلاوجواهرات

یکی از جذاب‌ترین متد‌های طراحی سایت طلا فروشی نمایش گالری تصاویر می‌باشد. مشتریان بعد از ورود به سایت می‌توانند به قسمت گالری طلا و جواهرات شوند و محصولات مختلف را مشاهده کنند. بدین سبب فروشنده می‌تواند هر کدام از محصولات خود را از زوایای مختلف تحت عنوان گالری تصویر به مشتریان نشان دهد. هرچه تصاویر محصولات با کیفیت بهتری تهیه شوند، بیشتر مشتریان به خرید ترغیب می‌شوند.

ساپورت یا پشتیبانی سایت طلا فروشی

لازمه رشد پیشرفت سایت طلا فروشی پشتیبانی خوبی است که باید به نخو احسنت انجام گیرد. فروشندگان بعد از طراحی فروشگاه آنلاین طلا و جواهر باید چندین تیم پشتیبانی برای سایت خود درنظر بگیرند. همان طور که می‌دانید به دلایل گوناگون سایت دچار مشکل و ایراد می‌شود. پشتیبانی فنی و پشتیبانی امنیت سایت از جمله مهمترین پشتیبانی‌ها حساب می‌شود. یک تیم پشتیبان فنی باید اطلاعات و دانش لازم را در محدوده طراحی سایت داشته باشد و بتواند در صورت وجود مشکل ایجادشده آن را برطرف کند.

طراحی سایت طلا فروشی
به چه دلیل سایت طلا وحواهر طراحی می شود؟

طلا و جواهر فروشی یکی از پر طرفدار‌ترین شغل‌ها به حساب می‌آید. مدیران و صاحبان کسب و کار طلا فروشی برای افزایش روند سودهی خود باید از سایت طلا فروشی استفاده کنند. می‌دانیم که با پیشروی تکنولوژی افزایش معاملات غیر حضوری اکثر مردم خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. به همین دلیل مدیران فروشگاه طلا فروشی جهت عملکرد بهتر میان رغیبان خود باید به طور گسترده با مشتریان خود در ارن=تباط باشند. با سایت طلا فروشی و قرار دادن نمونه اجناس و درج مطالب مربوطه آنها می‌تواند میزان علاقه‌مندی مشتریان را افزایش دهد واین موجب جذب مشتری ودر نهایت خرید از فروشگاه می‌شود.

جایگاه گرافیک در طراحی سایت طلا فروشی

در طراحی سایت طلا فروشی گرافیک یکی از گزینه‌های مهم است. به کار بردن گرافیک در ظهار هر وب سایتی از مهمترین بخش عای طراحی سایت محسوب می‌شود. به این دلیل که ظاهر زیبا در جلب توجه مشتری کمک زیادی می‌کند.لوگوی سایت و هر رنگ، فونت و سبکی که در ظاهر سایت دیده می‌شود، شامل گرافیک سایت است.

طراحی سایت طلا فروشی چه مزیتی دارد؟

از آنجایی که صنعت جواهرسازی بسیار رقابتی است، فروشگاه داران باید محصولات خود را به نمایش بگذارند و کسب کار خود را از طریق بهترین وب سایت‌های جواهر معرفی کنند. طراحی یک سایت طلا فروشی باکیفیت، مثل یک ویزیتور آنلاین برای شما کار می‌کند. بازاریابی که در کلیه روزهای هفته به صورت 24 ساعته در همه خای کشور برای شما کار می‌کند.
مهم‌ترین مزیت طراحی سایت طل فروشیا برای مشتریان این است که راحت‌تر می‌توانند جواهرات را با یکدیگر مقایسه کنند. کاربران به راحتی می‌توانند تمامی محصولات شما را تنها با چند کلیک مشاهده کنند و آنها را باهم مقایسه کنند.

سخن پایانی

در این پست به تشریح مراحل طراحی سایت طلا فروشی پرداختیم و تمام جنبه‌هایی که دلیل بر پرداختن به طراحی این سایت بود را شرح داده شد. ناگفته نماند که در دنیای امروز کسب و کاری پیشرفت می‌کند که در کنار فروشگاه فیزیکی خود یک شهبه آنلاین هام داشته باشد.

به این محتوا چه رتبه ای می دهید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

نوشته های مرتبط

برنامه نویسی
سعیده خواجوی

طراحی اپلیکیشن شهرداری

با طراحی اپلیکیشن شهرداری کدینو می‌توانید ابزاری قدرتمند برای بهبود ارتباط بین شهرداری ها و شهروندان ایجاد کنید. یک اپلیکیشن شهرداری خوب باید قابلیت این

ادامه مطلب
فریمورک PHP
برنامه نویسی php
مریم اکبرزاده

فریمورک PHP چیست؟

فریمورک PHP چیست؟فریم‌ورک‌ها مجموعه‌ای از ماژول‌های کد نوشته شده توسط شخص دیگری هستند. اما توسط توسعه‌دهندگان در پروژه‌هایشان برای پیاده‌سازی توابع رایج مورد استفاده قرار

ادامه مطلب
مطلب دیگری یافت نشد